חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

היי סקול מיוזיקל מקומי

 

הפקת המחזמר הקולנועי לבימת תיאטרון ובביצוע חוגי ילדים, הינה אתגר מקצועי לכל מפיק. למעט בעיית סאונד, הייתה זו הפקה מרשימה וסוחפת

 

מול אולם גדוש עד אפס מקום בילדים, בני נוער נלהבים ונסערים והורים נרגשים, העלו ביום שני השבוע קבוצות הדרמה של מתנ"ס מודיעין מכבים רעות, את המחזמר החם של השנה "היי סקול מיוזיקל".

שתי בעיות מרכזיות עמדו במהלך ההפקה: האחת, העברת הסיפור מהמדיה הקולנועית אל הבמה. והשניה, כיצד לשתף את כל חניכי החוג בכמות מוגבלת יחסית של תפקידים מרכזיים.

הפתרון שניתן היה פשוט: השחקנים המרכזיים במחזה התחלפו באמצעו. חילוף שמעט בילבל את מי שלא ציפה לו. ולעניין הבימוי וההעמדה, ההסבה למחזה על במה נעשתה באופן מקצועי עם ניואנסים של "כפל תמונה" שתרגמו היטב את המדיה הקולנועית אל בימת התיאטרון.

מאות הצופים, ביניהם בני משפחה, חברים, מנהלות בתי"ס של הילדים המשתתפים ועוד קהל רב מכל העיר ומכל הגילאים, צפו במשך שעה וחצי ב-25 הכוכבים, רוקדים, שרים, ומספרים את סיפור אהבתם של שני בני נוער לשירה, ומצד שני את הדינמיקה הכל כך מוכרת של "מה יגידו החברים?", הלחץ החברתי, מלכת השכבה המעצבנת ועוד.

השחקנים הצעירים עמדו בכבוד רב בהפקה המורכבת והארוכה שעליה עבדו בחודשים האחרונים, במסגרת חוגי הדרמה של תיאטרון ענתות, המפעיל במתנ"ס חוגים אלו כבר 8 שנים.

משתתפי החוג עבדו לאורך השנה עם בימאית מקצועית, כוריאוגרפית ומורה לפיתוח קול שאכן הוציאו מהם את המיטב על הבמה.

העובדה שלא כל השחקנים נשאו מיקרופונים, בצד סאונד באיכות בינונית מאוד, גרמה לכל אורך ההצגה לבעיות הבנה ושמיעה של קטעים שלמים במחזה, בקרב הקהל שלא ישב קרוב לבמה וחבל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות