חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול בכנס השנתי של תגלית

 

200 רקדני בית הספר "זוז במחול" הופיעו על הבמה בלטרון באירוע שנערך לאלפי יהודים מרחבי העולם. רואי כבירי: "חווייה ייחודית ומרגשת לכולנו"

 

רקדני בית הספר למחול במודיעין "זוז במחול", נבחרו להופיע בפני כ-12 אלף צופים ביום ראשון השבוע בכנס השנתי של פרויקט "תגלית" בלטרון שהתקיים בנוכחות ראש הממשלה.

פרויקט "תגלית" הוא שיתוף פעולה בין ממשלת ישראל, הסוכנות היהודית וקהילות יהודיות מרחבי העולם שמטרתו חיזוק זהותם היהודית של צעירים יהודים מחוץ לארץ על ידי מסע חינוכי בישראל.

כ-200 מרקדני "זוז במחול" הופיעו בריקודים שהוכנו במיוחד לאירוע הזה בכוריאוגרפיה של רואי כבירי, לצלילי שירתו של קובי אפללו, ענבל אהרון ושי 360.

הרקדנים הופיעו על הבמה כשמאחוריהם תפאורה תלת מימדית בצורת מגיני דוד המתנשאים לגובה של עשרות מטר מוארים בתפאורה צבעונית מתחלפת, ומעליהם התנפצות של עשרות זיקוקי דינור. בין הנוכחים היו ראש הממשלה ורעיתו והשר יצחק הרצוג.

לפני כשבועים הופיעו זוז במחול באותו מקום בכנס של פרויקט "מסע" ובאירוע מרגש אחר החודש רקדו לציון 40 שנה לעליית יהודי ברה"מ לישראל, וכבר הוזמנו להשתתף באירועים הבאים לכבוד יהדות התפוצות.

"אי אפשר להבין את גודל האירוע ועוצמתו עד שנמצאים שם" אומר רואי כבירי מנהל הלהקה. "לראות את כל הקהל הזה יוצא מגדרו בריקודים של "זוז במחול", מריע ורוקד בעוצמות המוכרות לנו ממופעי רוק המוניים, זה חויה ייחודית ומרגשת לכולנו".

"אין לי ספק שרישומם של האירועים הציוניים הללו, מחדד את משמעות הציונות והישראליות של הרקדנים והמופיעים כולם. אנו גאים ליצג את מודיעין ואת ישראל בפני יהדות התפוצות ובפני ראש הממשלה". מסכם כבירי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות