חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הורים יצאה לסיבוב ראשון בפארקים

 

תחת הסיסמא "מושיטים יד באהבה" יצאה בליל שישי סיירת ההורים לפגוש את בני הנוער המבלים בפארקים של מודיעין מכבים רעות. היה שם גם תה חם

 

המחזור הראשון של סיירת ההורים החל את פעילותו ביום שישי האחרון במוקדי הבילוי בפארקים במודיעין מכבים רעות.

14 חברי הסיירת נפגשו בשעה 23:30 במועדון הנוער בעמק דותן, לבשו את חולצות הסיירת המיוחדות שהוכנו עבורם, לקחו תרמוסים עם תה, התחלקו לשלושה צוותים ויצאו לפעילות אל תוך הלילה האורבני.

את פעילות הסיירת הנחתה מתאמת אס"א בעיר ליאת אביזמר ולהורים הפועלים, בהם גם יו"ר הנהגת הורים עירונית מיגל הרף, הצטרפה גם ראש מינהל החינוך חיה שיטאי, שפועלת כחלק בלתי נפרד בסיירת הורים ומתנדבת לפעילות אחת לחודש כמו כל הורה בסיירת.

הצוותים פעלו באזורים שונים בעיר כאשר צוות אחד יצא למכבים רעות, ושני הצוותים האחרים למודיעין. ההורים סיירו בפארקים השונים המהווים מוקדי בילוי בשעות הלילה ופגשו מאות בני נוער. חלקם גילו התעניינות בסיירת והתקרבו כדי לדבר עם ההורים שגילו רגישות רבה ושוחחו עם בני הנוער, חילקו תה חם וישבו איתם על הדשא בפארקים. הפעילות הסתיימה לקראת השעה 4:00 לפנות בוקר.

מתאמת אס"א, ליאת אביזמר, מוסרת כי בעקבות תחילת הפעילות היא נמצאת בשלבי גיוס הורים למחזור ב' של סיירת הורים. "לשם כך, אנו מזמינים כל תושב בעיר, המעוניין לקחת חלק בפעילות מבורכת זו, גם אם ילדיו אינם בני נוער, להצטרף לסיירת."

כדי לפעול במסגרת הסיירת אין צורך להיות פעילים בהנהגות ההורים או במסגרות אחרות וכל תושב המעוניין בכך, מוזמן ליצור קשר עם מתאמת אס"א ליאת אביזמר
בטלפון : 052-4045318 או בדואר אלקטרוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות