חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מסעדת ננדוס תפתח סניף במודיעין

 

במסגרת התוכנית שגובשה על ידי הקבוצה, המאפשרת ליזמים אפשרות לפתוח במתחם אחד מספר סניפים ממותגי הקבוצה, תפתח בקרוב במודיעין מסעדת "ננדוס". במתכונות דומה יפתחו סניפים דומים גם ביבנה ובכפר סבא . מתחם יבנה יהיה הראשון

 

בשנת 2006 תפתח קבוצת ננדוס 5 מסעדות חדשות בהשקעה של 5 מליון שקל. המסעדות החדשות יעוצבו ויוקמו במתכונות מסעדות "ננדוס" ברחבי העולם. יוזכר כי כיום מתוך מותגי הקבוצה, פועלת חנות "פיצה מטר" בלבד במודיעין, בסולומון סנטר. לא נמסר האם סניף ננדוס במודיעין ימוקם בסמוך לפיצה מטר או שיתופעל במסגרת אחרת.

בהקשר זה אמר קני ברוזין מנכ"ל קבוצת אדי גלובל החזקות וניהול: "בשנת 2006 תשקיעה הקבוצה למעלה מ–5 מיליון שקל בפתיחת סניפים חדשים תוך מתן דגש על פיזור גאוגרפי מכוון מטרה".
לאחרונה אוחדו שתי הרשתות ’פיצה מטר’ ו’ננדוס’ וכן גם רשת המסעדות ’מקסיקנה’ לניהול תחת קבוצה אחת, אדי גלובל החזקות וניהול. "אחד מיתרונות הקבוצה החדשה הינו בכך שמבחינה נדל"נית, נוכל ליישם שיטה של שכירת מתחם מזון אחד שיאגד בתוכו את שלושת מותגי המזון ’ננדוס’, ’פיצה מטר’ ו’מקסיקנה’, וכך נוכל לנצל לטובתנו את שטחי המסחר אותם אנו שוכרים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות