חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי יפקח על המשפחתונים

 

הסגן ומ"מ חיים ביבס מקדם פיילוט ארצי בעיר של חוק הפיקוח על מסגרות חינוכיות לפעוטות. "על מודיעין להיות החלוצה ביישום ובהובלת המהלך"

 

המועמד לראשות העיר, מ"מ חיים ביבס, מסר הבוקר, א', כי בימים אלו מתגבשת בעירייה הצעה שתועבר למשרד התעשיה, המסחר והתעסוקה על מנת לבחון אפשרות ליישום הפיילוט הראשון בנושא הפיקוח על המסגרות הפרטיות בעיר מודיעין מכבים רעות.

בשבוע שעבר קיים ביבס, מפגש עם גננות פרטיות בנושאים שונים הנוגעים לגנים ולמשפחתונים הפרטיים הפועלים בעיר. בין יתר הנושאים שהועלו נדון נושא הפיקוח על הגנים הפרטיים שהינו אחד הנושאים המרכזיים שהגננות היו רוצות לקדם לתועלת הילדים וההורים.

הפיקוח המוצע הינו בעיקרו כפי שנעשה בעבר ע"י משרד החינוך ותכליתו סיוע ועזרה לגננות בצרכים הנדרשים לילדי הגן. הפיקוח יבדוק האם הגן עומד בכללי הבטיחות והתנהלות הגן.

"הפיקוח יחול אך ורק על גנים בעלי היתר לשימוש חורג", אומר ביבס, "והאינטרס הוא משותף לגננות, להורים ולעירייה. לגננות יש אינטרס כי הן תהינה תחת כובע אחד ויפורסמו כגנים בפיקוח, דבר שלא קיים כיום. להורים יש אינטרס שיהיה פיקוח כפי שהיה בעבר אשר ייתן להם את הביטחון הנדרש ולעירייה יש אינטרס שיותר גנים יפעלו בהיתר וכנדרש."

כאמור בימים אלו מתגבשת הצעה שתועבר למשרד התמ"ת ובה בקשה לבחון אפשרות ליישום פיילוט ראשון בנושא בעיר מודיעין.

סגן ומ"מ ראש העיר, חיים ביבס: "בימים אלו מובילים מספר חכי"ם ובראשם ח"כ מלכיאור הצעת חוק שעברה בקריאה טרומית בנושא הפיקוח על גני הילדים הפרטיים. נראה לי שכאשר גם הגננות הפרטיות וגם ההורים רוצים בכך אז חשוב שדווקא מודיעין, העיר הצעירה ביותר והמובילה כבירת הילדים, תהיה החלוצה, תיישם ותתגייס לעניין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות