חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רשת עולם הממתקים תפתח סניף בישפרו

 

חנות של רשת עולם הממתקים צפוייה להיכנס למתחם ישפרו. החנות תתפרס על 100 מ"ר. ההשקעה של הרשת במקום תהיה כ- 250 אלף שקלים. החנות במודיעין תהיה אחת מתוך שלוש חנויות חדשות שהרשת מתכננת להקים במהלך התקופה הקרובה

 

על פי הודעת הרשת, היא שכרה חנות בשטח של 100 מ"ר במודיעין ישפרו סנטר. במחיר 30 דולר למ’’ר. במקום תפתח חנות ממתקים בהשקעה כוללת של 250,000 ש"ח. הרשת שכרה את החנות ל 5 שנים עם אופציה ל- 5 שנים נוספות.

במקביל, פתחה הרשת סניפים נוספים גם בירושלים, במתחם ביה"ח הדסה. שם נשכרו שני מרחבים, 80 מ’’ר ב- 60 דולר למ’’ר עם השקעה דומה לזו שבמודיעין - 250 אלף שקלים. ומרחב נוסף בקניון המקומי, 50 מ"ר ב- 65 דולר למ’’ר. 300 אלף שקלים השקעה כוללת. גם כאן החוזה הוא לחמש שנים עם אופציה לעשר שנים נוספות.
בבית החולים בלינסון בפתח התקוה, זכתה רשת עולם הממתקים במכרז להשכרת חנות בשטח 45 מ"ר לתקופה של 7 שנים. במקום יפתח סניף נוסף של "עולם הממתקים" בהשקעה של 300,000 ש"ח.

רשת עולם הממתקים – פיצוחי ירושלים נוסדה לפני 15 שנה ע"י האחים ניסן ושרון יחזקאל. שני הסניפים הראשונים נפתחו בקניון איילון ודיזנגוף סנטר. כיום מונה הרשת 52 סניפים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות