חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  תחזית 15 – 21 ביוני 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: תחזית 15 – 21 ביוני 2018

 

                                     הורוסקופ:  תחזית 15 – 21 ביוני 2018

 

  טלה

מומלץ להכין תכנית לבילוי בשבת. מישהו שאליו תתקרבו במהלך השבוע עשוי להשפיע עליכם. השמש במזל תאומים מייצרת אנרגיה תקשורתית ומפיחה בכם מרץ ורצון להתקדם. בהשפעתו תוכלו להתקדם בתוכניות וליזום דבר חדש. לאלה המעורבים חברתית ומשלבים עסקים עם הנאה. אל תניחו ללחצים חיצוניים וכפייתיים להשפיע עליכם. שני-שלישי: דורשים איפוק.

 שור

זהו השבוע האחרון שבו יש דגש על בית הכספים וההשקעות שלכם. בתוך שבוע תיכנס השמש למזל סרטן (עד 22 ביולי) ואז הדגש יהיה יותר על ענייני בית ומשפחה. אהבה: השבועות הבאים מרמזים על היכרות ייחודית במקום העבודה, או תוך כדי עיסוקים נלווים. מומלץ להקדיש מקום ומחשבה לנושאי תקשורת לאלה מכם שניחנו בקלילות ומעוף הן במחשבה והן בעשייה.

 תאומים

מיקום כוכב ונוס במזל אריה מיטיב עמכם. קשר משמעותי ומרגש עשוי להיכנס לחייכם, אתם נמצאים בתנועה יותר מהרגיל ומקיימים שיחות ופגישות שעשויות לשאת פרי.  קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. שיחת טלפון תעודד, תפתיע ותשמח אתכם. שני-שלישי: ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם. הכינו תכנית מהנה לקראת יום חמישי.

 סרטן

צפויות בשורות באשר לפרויקט עתידי, כך שאפשר לצאת מהפסיביות וליצור את המציאות הרצויה לכם, אבל תוך נקיטת כללי זהירות. ייתכן שבעבודה מתנהגים איתכם בשיפוטיות, מה שהופך את מערכת היחסים ביניכם ובין אנשים לרגישה במיוחד. כוכב ונוס ישהה בבית הכספים וההשקעות שלכם עד 10 ביולי, ואלה בשורות טובות בענייני כספים והשקעות. עם זאת, הימנעו מאופטימיות-יתר.

 אריה

מיקום כוכב ונוס במזלכם מעלה את הכריזמה שלכם, ואין דבר ממריץ מבחינתכם לקדם ענייני רגשות וגם מעמד וקריירה. גם השבוע מורגשת מאוד השפעתם של הכוכבים, שמייצגים את הדימיון ואת ההשראה, אך גם את הנטייה לאסקפיזם, מצב המתריע מפני אשליות ומצביעת המציאות בוורוד. יחסים בעלי אופי אידיאליסטי מתאפיינים בנטייה לסערות ולטלטלות.

 בתולה

קריירה:  אתם עסוקים בפרויקט משמעותי, כשהצלחה פירושה חיזוק המעמד והביטחון העצמי. זוהי תקופה מאתגרת, אם כי שימו לב, ייתכן שיופעל עליכם לחץ מתיש, ועם זאת יש הזדמנות להגשים מיזם יוקרתי שעל פניו עושה רושם בלתי אפשרי. לאלה המעדיפים לפגוש את המציאות בגובה העיניים תהיה זו שנה אתגרית ומפוכחת, אך גם זו שדורשת זהירות ושימת לב לפרטים.

 מאזניים

זהו השבוע האחרון בחודש מאתגר. בתוך שבוע תיכנסו לחודש הקשור לקריירה לכם. ונוס כוכבכם במזל אריה עד 10 ביולי מביא עימו רוח ידידות ונטייה לעבר טיפוסים לא שיגרתיים. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם. מיקום כוכב מארס במזל דלי עשוי להעניק התעוררות תזזית ומגוונת בקצב הפעילות, התקשורת והתנועה. שימו לב: אמירה מתוך רוגז עלולה לפגוע בכם השבוע.

 עקרב

ענייני קריירה ומעמד עשויים להעסיק אתכם. אלמנט האידיאליזציה עשוי לאפיין את השבוע. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. הצעה או הזדמנות מבטיחות, יגרמו לכם לראות מצב מסוים מזווית מאתגרת. כדי לזכות בשיתוף פעולה פורה ואיכותי ולהגיע למצוינות לגבי מיזם שאתם שואפים ומייחלים לו, חשוב לבחון את המציאות תחת זכוכית מגדלת כדי למנוע  אשליות ואי בהירות.

 קשת

זהו שבוע פעיל שבו תחושו טרודים ועסוקים יותר ותעסקו רבות בתקשורת ובנסיעות. דברים מתרחשים בקצב מהיר ולא תמיד בהתאם לציפיות שלכם – זה הזמן להיות ספונטניים, אבל גם ריאליים. שימו לב: כדאי להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה וללא פיתולים, אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש. ויכוח שיפרוץ יבהיר לכם שהדברים אולי נדחקו הצידה, אבל לא נשכחו.

 גדי

הוצאותיכם הכספיות גבוהות מהמתוכנן, ומצד אחר, סכומי כסף עשויים להגיע לידיכם. חשוב לציין שיחסים מסוימים נשענים על שיקולי תועלת שאינטרס בצידם. אתם דורשים מעצמכם הרבה, והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. הימנעו ממאמץ יתר, תכננו את סדר היום שלכם בזהירות, והפחיתו את הדרישות מעצמכם. בתוך שבוע הרגשתכם עשויה להשתפר.

 דלי

שבת: מומלץ בחום לבילוי ולביקורים. כוכב ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עמכם השבוע. עם זאת כוכב מארס מול מזלכם עשוי להביא עמו מרץ רב אך גם קוצר רוח והתלקחות מהירה של הרגשות. לאלה מכם בעלי הציפיות שלא מתממשות כרגע, כדאי להיות סבלניים. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות הגנה שבניתם לעצמכם. היו ממוקדים.

 דגים

הקסם האישי שלכם עשוי להיטיב עמכם ביצירת קשרים בארץ ובחו"ל. מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי חברות וידידות חובקי עולם. בשורות טובות יהפכו נושא מטריד למדאיג פחות. שימו לב: כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי המפתה ולהתייחס להבטחות בזהירות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות