חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שני תרבותי בקיץ

 

סדרת מופעי תרבות לאזרחים הוותיקים בעיר ביוני ויולי

 

תכנית "שני תרבותי" לאזרחים הוותיקים בעיר, פותחת את הקיץ עם סדרת מופעי תרבות מגוונים, כולם בתשלום סמלי של 20 שקלים בלבד בימי שני בחודשי יוני ויולי. המופעים מתקיימים במרכז האלה ברחוב עמק האלה מול בניין 26.

ב-4 ביוני תתקיים הופעתה של הזמרת ורדינה כהן "שירים מהבית" במופע שכולו מחווה לשירי ארץ ישראל הנוסטלגיים והאהובים כמו יפים הלילות בכנען, נוסעת בעקבות האהבה, מחרוזת רועים ועוד. ב-18 ביוני ייערך המופע "את ואני" עם מיכל ואליה טל, אם ובת ששרות ביחד ולחוד את שיריהן היפים. ב-25 ביוני מופע סטנד אפ של הקומיקאית דינה אור עם מופע אנרגטי ותוסס על הדברים היומיומיים המעסיקים את כולנו.

בחודש יולי תתקיים הופעה משותפת של שולי נתן ויונתן מילר ב-2 ביולי עם מופע מיוחד לרגל 70 שנה למדינה ו-50 שנה למלחמת ששת הימים, ב-23 ביולי תתקיים הרצאתה המרתקת של יעל תהלליה פפר, אחת מנשותיו של גואל רצון שתחשוף את סיפורה האישי.

תכנית "שני תרבותי" החלה בתחילת השנה, ואליה מגיעים מאות תושבים אזרחים וותיקים שנהנים ממופעי תרבות עשירים ומגוונים בהשתתפות אמנים מקומיים ומבחוץ, זמרים, מרצים, קומיקאים ועוד. רכישת כרטיסים במשרדי מפג"ש ומרכז האלה.

לפרטים נוספים: 08-6645140.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות