חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שני שושנים: דני שושן ישיר גבי שושן

 

״מבראשית״ - מופע נוסטלגי מרגש ייערך ב-6.6 בהיכל התרבות מודיעין. דני שושן הזמר המיתולוגי של להקת הצ׳רצ׳ילים ותושב מודיעין, יוביל נבחרת אמנים בהם גם מירי אלוני עוזי פוקס ואבנר גדסי למופע זמר בו הם ישירו משיריהם וגם ינציחו את גבי שושן, אחיו של דני שנפטר לפני כשנתיים בנסיבות טראגיות

 

לראשונה במודיעין יופיע בה תושב העיר, דני שושן, מי שהיה הסולן האגדי של להקת הצ׳רצ׳ילים ואולי זמר הרוק מספר אחת בישראל של סוף שנןת השישים ותחילת שנות השבעים.

דני הוא אחיו של גבי שושן ז״ל שנפטר לפני שנתיים בנסיבות טראגיות, והוא יעלה בהיכל התרבות בעיר ב-6.6,יחד עם חברים טובים (מירי אלוני, אבנר גדסי, עוסי פוקס ועוד) מופע נוסטלגי בשם ״מבראשית״ שיכלול גם הומאז׳ לגבי, האח, שלא הצליח בשני העשורים האחרונים לשחזר את הימים היפים בהם היה אליל נוער ושיריו איכלסו את צמרות המצעדים.

״מבראשית״ הוא לפי שושן מופע מחווה למוסיקה הישראלית על כל גווני הקשת, ״מסע מוסיקלי מרתק מהרוק של שנות ה 60-70 דרך הפופ ולהקות אמצע הדרך של שנות ה80 ועד ימינו אנו.

מעט על הנבחרת שתגיע להיכל:

דני שושן - סולן להקת הצ’רצ’ילים , חלוצת ז’אנר הרוק בתולדות המוזיקה הישראלית שהופיעה בהצלחה ברחבי אנגליה.

מירי אלוני - מלכת הזמר הישראלי, סולנית להקת הנח"ל, סולנית להקת אחרית הימים.

עוזי פוקס - הקים את להקת "עוזי והסגנונות" השתתף במחזמר "אל תקרא לי שחור" שעסק באפליית האפרו-אמריקנים בארצות הברית, הקליט להיטים פופ רבים. להיטו ״אין לך מה לדאוג״ (״קני לי תחתונים וגופיות״) היה אחד מהמנוני מלחמת יוה״כ.

אבנר גדסי – זמר שפיתח סגנון מוזיקלי ייחודי שהיה שילוב של רוק ומוזיקה מזרחית, להיטיו הפכו נכסי צאן ברזל בקרב הז’אנר המזרחי. ״נפרדנו כך״ ורבים אחרים יובילו את שרשרת השירים של גדסי בערב הזה.

שליחי הבלוז - להקה המעלה מופעי הצדעה עיקר פעילותה מוקדש לערבי מחווה ללהקות רוק ובלוז
שליחי הבלוז - להקה המעלה מופעי הצדעה עיקר פעילותה מוקדש לערבי מחווה ללהקות רוק ובלוז.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות