חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בני נוער יצאו לומר תודה לנהגי האוטובוסים בעיר

 

מחווה מקורית ויוצאת דופן ציפתה היום (יום ג) לנהגי האוטובוסים במודיעין: נערות ונערים מכיתה י בבית הספר עירוני ד המתינו לנהגים בתחנות העצירה והעניקו להם ברכה אישית ושי צנוע, בשם תושבי העיר.

 

מחווה מקורית ויוצאת דופן ציפתה היום (יום ג’) לנהגי האוטובוסים במודיעין: נערות ונערים מכיתה י’ בבית הספר ’עירוני ד’’ המתינו לנהגים בתחנות העצירה והעניקו להם ברכה אישית ושי צנוע, בשם תושבי העיר.

יזם ’יום הנהג במודיעין’ הינו איתי פלד, כיום עתודאי ולשעבר חבר במועצת הנוער. פלד הציג את הרעיון בפני אילן בן סעדון, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, ביום חילופי השלטון המסורתי אשתקד, בזמן שהיה תלמיד בכיתה יב’.

בהמשך אושרה יוזמתו של פלד על-ידי ועדת התחבורה בעירייה וחברת ’קווים’, כאשר בן סעדון סייעה לפלד מול הגורמים הרלוונטיים בחברה: ציון פת, מנכ"ל ’קווים’ הקודם; אריק סיני, מנכ"לה הנוכחי; מוטי ששון, מנהל אשכול מודיעין; יוסי חזן, מנהל סניף ’קווים’ בעיר. כך, בשיתוף פעולה עם התלמידים וכתוצאה כאמור מיוזמה שהעלה פלד, יצאה היום לפועל הפרויקט.

איתי פלד מסר: "חשבתי על הרעיון ביום חילופי השלטון – ולשמחתי הוא אכן התממש. יחד עם נערות ונערים נוספים ביקשנו ביום זה להודות לנהגים על תרומתם המסורה, על הדאגה לכל נוסעת ונוסע, על ההבאה הבטוחה שלנו, של הורינו וקרובינו. אמרנו להם תודה ובהצלחה בהמשך השירות הניתן לנו".

אילן בן סעדון, הוסיף וציין: "אנו פועלים לשיפור מתמשך בקווי התחבורה הציבורית בעיר ומחווה יוצאת דופן זו מצד בני הנוער, נועדה להכיר תודה על המאמצים של הנהגים לשרת נאמנה את תושבי העיר ובמקביל גם להגביר את מחויבותם במתן שירות מיטבי יום ביומו לנוסעים. יחד, אנו מחויבים להביא לשיפור מתמיד בתחבורה הציבורית בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות