חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדוע אין מגדילים את החניון מול הקניון

 

שאלה של תושב העיר לדוברות העיריה: החניון מול הקניון נסלל חלקית בלבד ולא ברור למה. יש המון מקום מבוזבז. יכלו להגדיל אותו בהרבה לו היו סוללים שם את כל השטח. לא ברור למה בחרו להציב דוקא שם פסלים. כבר ניסיתי לחנות שם מספר פעמים ולא מצאתי חניה. האם יש סיכוי שיגדילו אותו?

 

שאלתו של יורם, תושב העיר:

החניון מול הקניון נסלל חלקית בלבד ולא ברור למה. יש המון מקום מבוזבז. יכלו להגדיל אותו בהרבה לו היו סוללים שם את כל השטח. לא ברור למה בחרו להציב דוקא שם פסלים. כבר ניסיתי לחנות שם מספר פעמים ולא מצאתי חניה. האם יש סיכוי שיגדילו אותו?

 

 תגובת העיריה:

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר כי: "השטח המדובר מול קניון עזריאלי, אינו מיועד להיות חניון והוא מתוכנן לבניית מבני ציבור עירוניים בעתיד. עד להקמתו, בסיוע של רכבת ישראל, נבנה במקום חניון זמני למען נוסעי הרכבת המיועד לכ-330 מכוניות. בנוסף לחניון זה, קיימים חניונים נוספים באזור. ובהם חניון הכניסה הצפונית לפארק ענבה המונה כ-100 מקומות חנייה, חניון בסוף עמק זבולון (מול החניון של ענבה) המונה 120 מקומות חנייה וחניון מרכז הספורט והבריכה העירונית המונה 350 מקומות חנייה. 

בתוך כך, בימים אלה נמצאת רכבת ישראל לקראת סיום הקמת מגרש חנייה נוסף למשתמשי תחנת רכבת "פאתי מודיעין". החניון החדש מיועד לכ -800 כלי רכב. עבודות אלה כוללות גם הקמת גשר להולכי רגל שיאפשר גישה מתחנת הרכבת למרכז עינב ולהיפך.

 

יש לכם עוד שאלות לעיריית מודיעין - לשכת דוברות? כנסו!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות