חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 4 – 10 במאי 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 4 – 10 במאי 2018

 

                                               הטור האסטרולוגי של חוה מזר 

 טלה

מיקום הכוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי להעסיק אתכם השבוע. בזכות כוכב מארס אתם מלאי מרץ ואנרגיה, אך גם נוטים למתח שעשוי לגרור מצבי קונפליקט, מומלץ בחום להימנע מעימותים לא רצויים. נקטו מדיניות של ריסון וביקורת בכל מעשיכם והפעילו איפוק. ונוס במזל תאומים, בית הנסיעות והתקשורת שלכם ממשיך להעצים את הקסם האישי שלכם.

 שור

שישי עד ראשון: מומלץ לעסוק בפעילות חמה ומקרבת לבבות. מומלץ לצאת מהשגרה ולהיפגש עם חברים וידידים אותם אתם מעריכים ומוקירים. ענייני חו"ל, תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים. התחום הכלכלי דורש התייחסות. מיקום כוכב ונוס בבית הכספים שלכם עד 19 במאי עשוי לסייע לכם. צפויים תנאים לביצוע עסקה, רכישה או יוזמה הקשורה לכספים ולהשקעות.

 תאומים

האנרגיות שלכם עשויות לשדר אי שקט, אך אתם מתחזקים לקראת המחצית הראשונה של השבוע. יכול להיות שענייני כספים והשקעות עשויים להדאיג אתכם. אין זה הזמן להתעסק בענייני כספים, לכן חשוב שתפעילו שיקול דעת שכלתני. מיקום כוכב ונוס במזלכם עד 19 במאי עשוי להעצים את הקסם האישי שלכם. דאגו להקיף את עצמכם באנשים שכיף לכם איתם.

 סרטן

צאו מהשגרה והתחברו לאלמנטים חמים ומחזקים. הצורך לדאוג לאחרים ולעשות למענם, לוותר ולהקריב בולט אצלכם עכשיו. שימו לב: אתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת את החיים קצת יותר בקלות ולהתייחס לשבועות הבאים כאל פסק זמן, שבו מותר לכם להתפנות למישור הפנימי-רגשי ולעצור למחשבה. השתדלו לקבל תחושה של איזון ותמיכה מאנשים אשר דואגים לכם.

 אריה

תחושת ליאות מאפיינת את ימי סוף השבוע, אך אתם מתחזקים ללא היכר בהמשכו. בינתיים נראה שיש לכם צורך רב במגע, בפירגון, בסיוע ובאופטימיות. כוכב ונוס במזל תאומים (בבית החברתי שלכם) יהווה גורם מסייע ומעודד. מומלץ לתת מקום להדגשים חברתיים. בינתיים מומלץ שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובמכלול הכישורים שלכם ותגלו עקביות.

 בתולה

מצפים מכם להיות יצירתיים וייחודיים, אך לא רצוי להסתמך על המזל ועל כך שהדברים יקרו מאליהם, אלא להפשיל שרוולים ולהתאמץ. זוהי תקופה חיובית עבורכם. הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות בולט עכשיו, והמבחן יהיה בוויתור ובגמישות. עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן ולאינטואיציות. לא הכל גלוי וברור על פני השטח. היזהרו ממהלך חלקלק.

 מאזניים

נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם.  השבוע יש אנרגיה שסוחפת לדואליות ולניגודים, ייתכן בענייני עבודה וקריירה. מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע, לערפל את המחשבה ולהביא לשיקולי דעת מוטעים. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. גלו אחריות.

 עקרב

שלבו איפוק ותבונה אל מול הצורך בשליטה, זאת כדי להתקדם ביעילות. אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. מי שמארס בולט או בעייתי במפה שלו, יכול לגלות שקשה לו להתרסן. אפשר למתן את השפעת מארס בדרך של מודעות והתרסנות. כוכב ונוס בבית הכספים הגדולים שלכם עשוי לסייע לכם, מצב שעשוי להשפיע על ההכנסות שלכם.

 קשת

ענייני עבודה וכספים עשויים לאפיין חלק מימי השבוע. בהשפעת הכוכבים המצב רגיש וההתרחשויות בלתי צפויות. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. כוכב האהבה והרגש - ונוס - מול מזלכם (עד 19 במאי) עשוי להיטיב עמכם, מצב שעשוי להגביר את הסיכויים לתחילתה של זוגיות חדשה וכן את הקסם האישי והפופולריות שלכם.

 גדי

מצב הכוכבים מבשר על ימים מבטיחים ומאתגרים, ושאיפה זו או אחרת עשויה לקרום עור וגידים. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים – גם אם הם מתישים. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, עמן יהיה קשה לכם להתמודד והתרכזו בעיקר בחיזוק עצמי. פרויקט מבטיח עשוי לעמוד על הפרק.

 דלי

כוכב נפטון בבית הכספים וההשקעות שלכם עשוי ליצור תחושה של ערפל סמיך, שעלול לפגוע בהיגיון ובכושר השיפוט שלכם. כשהדברים נעשים בהסתר, תמיד יש מקום לדאגה, כי נפטון אחראי בין השאר על רמאויות והונאות ועל כל מיני מהלכים שנעשים במסווה של נעימות. המשך החודש עשוי להעיד כי ככל שתשתמשו בקסם האישי שלכם, כך תוכלו להשפיע הן על מהלכים והן על הסובבים אתכם.

 דגים

יש מביניכם כאלה שזקוקים לחוזק ולעידוד נפשי-פיזי. יש עדיין אנרגיה בולמת שעשויה להשפיע על סוגיה לוחצת. מיקום השמש בבית התקשורת והנסיעות שלכם (עד 21 במאי) עשוי לעודד ולקדם פרויקט חשוב. שימו לב, מיקום נפטון במזלכם עשוי להביא לאופטימיות יתר בשיפוט. הבעיות שנראות לכם מורכבות ייפתרו על-ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות