חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חוה מזר - 27.4 - 3.5

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:03 –26 למאי 2018  לכתבה המלאה

 

                                      תחזית 27 באפריל – 3 במאי 2018

                                        

טלה

נושאים פיננסיים עשויים לתפוס את תשומת הלב שלכם. הירח המלא, לקראת המחצית הראשונה של השבוע, מדגיש ענייני כספים והשקעות. שימו לב לא להתחייב לתשלומים שתתקשו לעמוד בהם. חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם, אך להימנע מקונפליקט ומהנטייה לסיכונים. מיקום ונוס במזל תאומים מגביר את הקסם האישי והתקשורתי שלכם.

 

שור

ימים ראשון-שלישי: הירח המלא במזלכם משפיע על חיי הרגש ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. במקביל, ההיבט הרציני והאחראי לכוכב סטורן השבוע מצפה מכם השוורים להקדיש זמן להתארגנות ורה-אורגניזציה. רבים מכם לקראת שינויים ברוכים או בעיצומם, ומומלץ להיות מודעים לכך וערניים. אל תתעלמו מחוש הביקורת ומהזהירות הטבעיים שלכם.

 

תאומים

הירח  המלא בימים ראשון-שלישי עשוי להצביע על השקט שלפני הסערה, לכן כדאי לכם לשמור על סודיות, וגם על הכוחות שלכם. ביחסיכם עם אנשים, הבהרת כוונותיכם עשויה למנוע אי-הבנות. שימו לב: אתם עלולים להיסחף למניפולציות ועקב כך לרכוש אויבים נסתרים שבוחשים ורק גורמים לכם נזק. הצורך לתרום, לשתף פעולה ולהגיע להישגים שיוכיחו את יכולותיכם יבוא לידי ביטוי.

 

סרטן

הירח המלא (ראשון-שלישי) עשוי להדגיש כי תהיו לחוצים פחות ותוכלו להקדיש תשומת לב לעצמכם ולנושאים שהוזנחו לאחרונה. כמו תמיד, אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. תחושו עצמאיים יותר ושופעים חיוניות. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. הקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע.

 

אריה

האריות – שחייהם סובבים סביב רושם, הערצה וחיזוקים - חשים שהאגו והאתגרים אינם סוחפים אותם לכיוון המיוחל. אל דאגה, הריגוש והסערה עומדים בפתח. אתם בתהליך של התחזקות.  מיקום ונוס במזל תאומים עד 21 במאי עשוי להדגיש ענייני משפחה ועבודה. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתמלא אתכם באנרגיה. הפעילו את כל ערוצי הבילויים והתקשורת שלכם.

 

בתולה

השבוע מדגיש ענייני עבודה וקריירה, עם השלכה לנסיעות ולמפגשים מהם תוכלו להפיק תועלת רבה. כך תכירו אנשים חדשים, תיצרו קשרים חשובים ותתוודעו לקראת צמיחה חדשה. הכוכבים עשויים להגביר את הכריזמה שלכם ולייצר פתח אופטימי לעתיד, מצב שעשוי לייצר עבורכם השפעה מבורכת. מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות.

 

מאזניים.

בהשפעת מלאות הירח אתם חשים חוסר ודאות ומתלבטים בקשר לעתיד, כל אלה תורמים לדכדוך שבו אתם שרויים. דברים עשויים להראות קודרים והנטייה לפסימיות אינה עוזרת לכם למצוא את הפתרונות הנכונים, ולכן אתם זקוקים להאטה בקצב הפעילות, להרפיה ולהירגעות. בהמשך החודש יתחילו הדברים להתבהר ותגלו שהמצב טוב יותר מכפי שנראה כרגע. סבלנות היא מילת המפתח.

 

 

 

 

עקרב

הירח המלא במזלכם (במחצית הראשונה של השבוע) משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. ייתכן שתעמדו בפני הצורך לקבל החלטה הקשורה למערכת יחסים או שותפות עסקית. כדאי שתמתינו זמן מה לפני שתגבשו עמדה. האגו והצד הייצוגי של החיים ימלאו תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות, הפעילו את הקסם האישי שלכם, גלו גמישות ושמרו על איזון.

 

קשת

הירח המלא בימים ראשון עד שלישי עשוי להעיד כי רגישותכם גבוהה מתמיד, אתם נוטים לדאגה ולאי-שקט וחווים קושי בהעלאת המוטיבציה. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם. נראה שאתם זקוקים למנוחה נפשית-פיזית ולפסק זמן. בהמשך השבוע ייכנס הירח למזלכם, והדבר עשוי להעיד כי אתם מתחזקים, ונוטים לצאת מהסגירות והאי וודאות של תחילת השבוע.

 

גדי

כוכב פלוטו בגדי נותן תחושה של התחדשות ואפשרות לגדילה רוחנית ורציונלית כאחד, תהליך המסמל כיוון חזק ודרמטי, בו קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה של אתגר מהסוג שעשוי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. הירח המלא בעקרב עשוי להעניק לכם תשתית שיש בו עוצמה מחודשת. האנרגיות נמוכות בשלישי-רביעי, אך אתם מתחזקים בהמשך השבוע.

 

דלי

ענייני משפחה, בית וקריירה מאפיינים את החודש הקרוב. אלה דורשים גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. אתם עשויים להתייחס לכל דבר באופן אישי ורואים בכל תגובה מסביב משהו המופנה אליכם. תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשפר יחסים ומצבים. "היו חכמים ולא צודקים", הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת.

 

דגים

הירח המלא (במחצית הראשונה של השבוע) מדגיש עניינים הקשורים בארץ, בחו"ל ובנסיעות. מורכבות הכוכבים מעידה כי עליכם לקחת אחריות על חייכם. הביאו לידי ביטוי את הרעיונות היצירתיים שלכם. למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. נקטו בגישה שכלתנית ורציונלית.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות