חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התנהלות נכונה מול חברת השמה להייטק

 

מוכנים לאתגר הבא שלכם בהייטק? מעולה, עכשיו איך מתנהלים נכון מול חברות ההשמה?. חברת השמה להייטק תגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם למצוא את משרת חלומותיכם ולכן חשוב מאוד להתנהל נכון במהלך הריאיון מול חברת השמה בהייטק. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לדעת כיצד להתנהל בצורה נכונה מול חברות השמה בהייטק

 

 עומדים לפנות אל חברת השמה להייטק אשר תסייע לכם במציאת התפקיד המתאים ביותר עבורכם ותגדיל את הסיכויים שלכם למצוא את העבודה הטובה ביותר עבורכם? אם כן, קראו את המאמר הבא בו תמצאו כמה טיפים חשובים אשר יעזרו לכם לדעת כיצד להתנהל בצורה נכונה מול חברת השמה להייטק.

לפני הכל, חשוב להדגיש כי היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של חברות השמה לתחום ההייטק, ולכן לפני שאתם פונים לחברה מסיימת חשוב מאוד לבדוק אותה היטב, לבדוק את הניסיון שלה בתחום ההייטק, את כישורי ההשמה של צוות החברה וכל פרט נוסף שיאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברה מקצועית שתקדם אתכם אל עבר קריירה מוצלחת ויציבה בהייטק.

 תקשורת בין אישית

התקשורת הבין אישית הינה חשובה מאוד בעבודה עם חברת השמה להייטק. חשוב מאוד ליצור קשר אישי עם המגייס או המגייסת מולם אתם עובדים, ככל שתפתחו מערכת יחסים קרובה וחיובית תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם למצוא תפקיד איכותי, ותגרמו למגייסים מוטיבציה רבה יותר למצוא עבורכם את התפקיד הנכון. תנו למגייסים להבין בדיוק מה מעניין אתכם, לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם מבחינה אישית - מהו אופי העבודה שאתם מחפשים, האם אתם מעדיפים עבודה כחלק מצוות או עבודה עצמאית, האם המטרה שלכם הינה משכורת גבוהה ככל האפשר, או שאתם מוכנים להתפשר על שכר עבור סביבת עבודה נעימה וחברית ועוד.

חשוב מאוד לשמור על שיתוף פעולה מלא, לתת למגייסים את כל המידע עליכם ולא להסתיר פרטים, ולשמור על חיוביות. אם תתרכזו בעיקר בתלונות, באופן טבעי התחושה של המגייסים כלפיכם תהיה פחות חיובית, מה שבהחלט יקטין את סיכויי ההצלחה שלכם.

היו מוכנים מראש

לפני ההגעה שלכם לפגישה עם חברת ההשמה, או השיחה הטלפונית ביניכם, הכינו שאלות חשובות שעליכם לקבל תשובות עליהן. אל תסמכו על כך שתזכרו אותם בשעת הצורך, ברוב המקרים הלחץ יכול להיות מכריע ולגרום לכם לשכוח ממידע רב וחשוב שהייתם רוצים לקבל. שאלות כמו "עם אילו חברות הייטק אתם עובדים בשיתוף פעולה?", "כיצד מבוצע תהליך הגיוס?", "האם יש לכם טיפים שיעזרו לי למצוא עבודה מהר יותר?" וכדומה, אלו שאלות אשר ישפיעו על כל התהליך שתעברו, וגם יוכיחו לחברת ההשמה שאתם רציניים ובשלים.

 סמכו על המגייס שלכם

לאחר שבחרתם חברת השמה להייטק, וקיבלתם את המגייס או המגייסת מולם תעבדו באופן קבוע, סמכו עליהם, תנו להם לבצע את העבודה שלהם ואל תפקפקו בכל צעד שהם עושים. גם אם המגייס שלכם שולח אתכם למשרה שאתם לא עונים על כל הדרישות שלה, ייתכן כי יש סיבה לכך שהוא שלח אתכם לאותו ראיון, יכול להיות שהוא זיהה יתרונות אחרים בכם אשר יגרמו לחברת ההייטק לוותר על כמה מהדרישות בכדי לזכות בכם.

לכן חשוב מאוד לסמוך על המגייס שלכם ולפעול על פי העצות שלו. זכרו כי מדובר באדם בעל ניסיון רב והיכרות עמוקה עם עולם ההייטק, והוא יכול להעניק לכם סיוע רב אם רק תהיו מוכנים לקבל אותו ולהקשיב לעצות שלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות