חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

היום 1.4.18 תחל אכיפת החנייה בחניוני ענבה

 

היום ב-1 באפריל   חוה”מ פסח, תחל אכיפת החנייה בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות ”קפית” וענבה”. חניונים אלו יהיו ללא תשלום עבור תושבי העיר שידביקו תו חנייה על שמשת רכבם 

 

חשבתם שמדוברא במתיחת 1 באפריל? אל תעמידו את זה למבחן...  כזכור, היערכות העירייה להסדרי החנייה החדשים החלה בחודש אוקטובר, וזאת מתוך מטרה להעניק לתושבי העיר חנייה חינם בחניונים המרכזיים בעיר, לעומת המבקרים בעיר להם החנייה תהיה בתשלום בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חניה.עד כה, סופקו מספר רב של תווי חנייה לאלפי תושבים, כאשר בשל הכמות הרבה של התושבים שפנו לקבלת התו הוחלט בעירייה לדחות את אכיפת תווי החנייה שהייתה אמורה להתחיל לפני כחודשיים, על מנת להעניק מרחב זמן גדול ומספק, שבו ניתן לבקש ולקבל את התווים.

מהעירייה מדגישים כי תושבים אשר שלחו בקשה לקבלת תו חניה וטרם פנו לקבלת התו לאחר שבחרו לקבלו באופן פיזי שלא באמצעות דואר רגיל או רשום, מתבקשים להזדרז ולהגיע למשרדי הגבייה בבית יהונתן, קניון עזריאלי או לרובע מכבים רעות, ברחוב ישראל פלד 100. שעות וימי הקבלה מפורטים באתר העירייה בקטגוריית "שירות לתושב" – תו חנייה לתושבים.

עוד נמסר, כי בדומה לתווי החנייה הניתנים לתושבים בערים אחרות,  את תו החנייה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה. במקביל לתהליך זה תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החנייה החדשים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות