חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

2 מדליות זהב באליפות הטאקוונדו בבולגריה

 

 לוחמי הטאקוונדו, בר ראובן ומיכל זריהן מהמועדון המקומי טייגרס טאקוונדו הפועל בעמותת סחלבים, התחרו בשבוע שעבר באליפות בולגריה הפתוחה (ברמה G1) וחזרו משם עם שתי מדליות זהב.

 

 לוחמי הטאקוונדו, בר ראובן ומיכל זריהן מהמועדון המקומי טייגרס טאקוונדו הפועל בעמותת סחלבים, התחרו בשבוע שעבר באליפות בולגריה הפתוחה (ברמה G1) וחזרו משם עם שתי מדליות זהב. ראובן שהגיע נחוש לסבב הקרבות נתקל בדרכו לזהב בשתי תקריות על רקע פוליטי, לאחר ששני מתחרים מתוניסיה סירבו להתייצב לקרב מולו.

אליפות בולגריה הפתוחה שנערכה בשבוע שעבר בבולגריה משכה מאות ספורטאים מכל רחבי העולם. מודיעין מכבים רעות זכתה הפעם לייצוג מכובד לאחר ששני הלוחמים המקומיים בר ראובן (25) ומיכל זריהן (22) שחברים בסגל נבחרת ישראל, טסו יחדיו לתחרות והצליחו בתום סבב הקרבות לכבוש את הפודיום ולקטוף שתי מדליות זהב.

זריהן, שכבר הוכיחה עצמה כספורטאית מובילה בענף, לאחר שבשנה שעברה הצליחה לזכות במקום החמישי באליפות העולם בטאקוונדו ורשמה את ההישג הגדול בכל הזמנים של ספורטאית ישראלית בתחרות זו, הציגה סבב קרבות משכנע גם באליפות הפתוחה של של בולגריה בקטגוריית המשקל עד 46 ק"ג. זה החל בניצחון 4:23 על האוסטרלית פטרה קקאקיוס, המשיך בניצחון 3:17 על היוונייה יוהנה קוטסו ובניצחון 0:1 בחצי הגמר על הקפריסאית קיריאקי קוטוקי לאחר קרב צמוד שהוכרע בגודלן פוינט. בגמר נפגשה זריהן עם אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם, האוקראינית אירינה רומולדנובה, ולאחר קרב צמוד הצליחה לסיים בניצחון 6:8 ולזכות בזהב.

אצל ראובן שרשם שורה של הישגים מרשימים בתחרויות מסביב לעולם, הסיפור היה מעט שונה. ראובן שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג, היה אמור להיפגש לסיבוב הראשון מול מתחרה מתוניסייה שסרב להתמודד מולו ולא התייצב לקרב. בקרב השני התייצב ראובן מול האוסטרי סברי אבוזר וניצח אותו לאחר קרב צמוד בתוצאה 16:17 וקיבל את כרטיס הכניסה לרבע הגמר. ברבע ניצח 2:4 את דמיטר קובלוב מבולגריה ועלה לחצי הגמר מול קרמון בות’ הבריטי וסיים כשידו על העליונה בתוצאה 5:9. בגמר היה אמור ראובן להתמודד מול וואחיד בריקי מתוניסיה שבחר שלא להתייצב לקרב ובכך זיכה את הלוחם ממודיעין במדליית זהב.

מאמן טייגרס טאקוונדו, ארז אהרוני: "אנחנו מרוצים וגאים מאוד על ההישג של הספורטאים שלנו. אנחנו רואים שאנחנו מתקדמים בדרך הנכונה אל היעד שלנו שהיה ונשאר פודיום באליפות אירופה. בר ומיכל יודעים שזוהי מטרה קשה ולא מובנת מאליה אבל מטרה שהיא בהחלט ברת השגה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות