חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מאמאנט מודיעין-מכבים-רעות: יריית פתיחה

 

בטורניר ידידות לרגל יום האישה שנערך ביום א’ השבוע באולם עירוני ג במודיעין השתתפו שחקניות ליגת מאמאנט מודיעין-מכבים-רעות ומשפחותיהן. הליגה החלה (שוב) את פעילותה בעיר בחודש ינואר האחרון ומונה כ-60 אמהות בין גילאי 30-55.

 

בטורניר ידידות לרגל יום האישה שנערך ביום א’ השבוע באולם עירוני ג’ במודיעין השתתפו שחקניות ליגת מאמאנט מודיעין-מכבים-רעות ומשפחותיהן. הליגה החלה (שוב) את פעילותה בעיר בחודש ינואר האחרון ומונה כ-60 אמהות בין גילאי 30-55. לאחר שהיו עסוקות בהכנת ושילוח משלוחי מנות לפורים לקבוצת הבוגרים של אלו״ת בגבעת ברנר ולעמותה למען הקשיש במודיעין, התפנו שחקניות מאמאנט לערב מעצים ומגבש.

בפתיחת הערב כל שחקנית קיבלה תיק מנותני החסות של הליגה - רשת קואופ שופ, ומשחה טבעית לכאבי ברכיים מחברת n-pain solution בניהולה של דבי הובר-גז. פזית אבגר וג׳ולי שניידרמן, המנהלות את מאמאנט מודיעין-מכבים-רעות, מודות לקואופ שופ במודיעין אשר נתנו לנו חסות ומקוות שילוו אותנו במהלך כל העונה. עוד הן ציינו כי הליגה בעיר הולכת ומתפתחת וכולן מוזמנות להצטרף לכיף הספורטיבי הזה.

עם סיום המשחק, אמרה פזית כי היא ״ממש שמחה שהיה ערב מוצלח ושכולן יצאו בהרגשה טובה. מה שחיבר אותי למאמאנט זה הרעיון שאנחנו יוצרות עוד משפחה, כזו שמחבקת כשצריך, שנותנת מכל הלב, ויודעת לשמור על רוח ספורטיבית בזמן משחק.״ ״הילדים שלי מוטרפים על מאמאנט״, אומרת ג׳ולי, ״בזמן ההכנות לערב הזה הילדים סירבו ללכת לישון כי הם רצו לעזור לאמא.״

״רשת קואופ שופ שמחה לקחת חלק וללוות את פעילות ליגת מאמנט במודיעין-מכבים-רעות. כקואופרטיב הפועל בשכונות המגורים ערך הקהילה והמעורבות הסביבתית הינו ערך עליון. הליגה, שמעבר להיותה פעילות ספורטיבית חשובה, מייצרת מערך חברתי ומשפחתי המחבר בין תושבי העיר ומעצים נשים, ואנו שמחים להיות שותפים לקבוצה מיוחדת זו.״

ליגת מאמאנט מהווה את פרויקט האימהות הספורטיבי-חברתי-קהילתי הגדול בישראל. כיום יש למעלה מ 16 אלף נשים ברחבי הארץ שמבינות כי אין צורך בכישרון מיוחד או ברקע מוקדם כדי לעסוק בספורט ולהוות דוגמה לילדים ולמשפחות, כזו היוצרת מודל של אורח חיים בריא, ספורטיבי וקהילתי. ״אני מקווה כי החוויה הזו תמשוך נשים נוספות לליגה ותבהיר כי גם מי שהכדור היחידי שנתקלה בו עד היום הוא אקמול יכולה לצאת למגרש ולשחק”, אומרת פזית. הליגה הארצית, שהוקמה בשנת 2005 על ידי הגברת עפרה אברמוביץ, ממשיכה להשפיע על הילדים ועל המשפחות ביצירת אורח חיים ספורטיבי וכושר גופני, דוגמא אישית, סובלנות, קהילתיות וגאוות יחידה, והכל דרך האמהות. כי כל אמא יכולה!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות