חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ועדת תכנון ובניה: מעדיפים דיור מוגן

 

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה דחתה את התכנית להוספת 74 יחידות דיור בשכונת מוריה במודיעין, על מנת ליישם את התוכנית העירונית להקצאת השטח לטובת דיור מוגן בעתיד.

 

אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר חבר ועדת תכנון ובניה: "לאחר בדיקה מחודשת של הנושא, הכרחי שמודיעין מכבים רעות תתכנן את המרחב העירוני בהתאם לצרכי האוכלוסייה לטווח הרחוק. יהיה צורך ממשי ביחידות דיור מוגן במודיעין בשנים הקרובות וחשוב שנהיה ערוכים לכך
 
הוועדה המחוזית לתכנון ובניה דחתה את תוכנית הוועדה המקומית להקצות שטח בשכונת מוריה בדרום העיר מודיעין לטובת בניה של יחידות דיור נוספות. מטרת התכנית הייתה שינוי יעוד קרקע מדיור מוגן למגורים ובניה של 76 יחידות דיור נוספות, הכוללת מבנה של עד שמונה קומות בחלקה הצפוני של השכונה וארבעה מבנים נוספים עד חמש קומות מגורים כל אחד.
 
הוועדה המחוזית בהחלטתה לא השתכנעה שישנה הצדקה לשנות את יעוד הקרקע מ"אזור לדיור מוגן" ל"מגורים" וגורסת שיש צורך להתייחס לגידול האוכלוסייה וצרכיה גם בראיה לטווח ארוך. על פי החלטת הוועדה, אוכלוסיית העיר מודיעין הומוגנית יחסית ויהיה צורך ממשי להעניק מענה להיקפים גדולים של דיור מוגן בעשור הקרוב. לכן יש חשיבות לשמור על שטחים ייעודיים לצרכים אלה לשימוש עתידי. התכנית המקורית מייעדת את השטח לבניית 120 יחידות דיור מוגן ולשירותים נלווים כגון מועדון לשימוש דיירי הבינין וחדרי חוגים.
 
 
סגן ראש העיר, אילן יאיר בן סעדון: " אנו צריכים לעצב את תכנית המתאר העירונית על פי צרכי האוכלוסייה לטווח הרחוק. מיקום המגרש המדובר נמצא בלב שכונת מוריה בקרבת מרכז מסחר המספק שירותים ציבוריים ובעל נגישות טובה. יש חשיבות לייעד את השטח לדיור מוגן שיעניק מענה לאוכלוסייה הבוגרת של העיר על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה לכלל התושבים ".
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות