חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מתכוננים לתחרות הרובוטיקה האזורית

 

20 נבחרות מבתי הספר בעיר ישתתפו בתחרות אימונים מקדימה הפתוחה לקהל הרחב

 

נבחרות מבתי הספר בעיר ישתתפו בתחרות אימונים מקדימה הפתוחה לקהל הרחב

לקראת תחרות הרובוטיקה FLL (First Lego League) האזורית, יזם תיכון אורט עירוני ד’ , תחרות אימונים מקדימה ל-20 קבוצות הFLL בעיר שישתתפו בתחרות. האירוע מאורגן על ידי נבחרת הFTC המורכבת מהשכבות הבוגרות יותר בבית הספר, שמשתתפות בתכנית FIRST.

תכנית FIRST  הינה תכנית בינלאומית לפיתוח מיומנויות של המאה ה-21 בקרב תלמידים ועידוד למידת מקצועות המדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. באמצעות התכנית נחשפים התלמידים לתהליכי עבודה וכישורים של תכנות רובוטים, יצירתיות ועבודת צוות ועזרה הדדית. התחרות מתנהלת ממש כמו בספורט, בבריתות מול קבוצות אחרות המתחרות זו בזו. בתכנית שלבים שונים, הראשון בהם הוא הFLL  ג’וניור, החל מגן חובה. FLL לכיתות ד’-ט’ ו-FTC לכיתות ח’-יב’.

הרעיון ליצור תחרות אימונים מקדימה בתיכון אורט עירוני ד’ עלה כאשר רצו הצוותים באורט עירוני ד’ להקים קהילה חזקה של FIRST  בעיר ובנוסף להכין את הנבחרות לתחרויות האזוריות. נבחרת הFTC  של אורט עירוני ד’ מתנדבת בבתי ספר אחרים וכיום מפעילה כ6 קבוצות FLL וקבוצת FLL JR אחת ועתה כשיזמו את התחרות, ישתתפו קבוצות רבות נוספות.

התחרות תתקיים ביום שני, 8.1.18, בין השעות 15:00 – 21:00 באולם הספורט של אורט עירוני ד’ מודיעין והאירוע יהיה פתוח לקהל הרחב  שיוכל לצפות בסימולציה של תחרות FLL  ובמסגרתה במשחקי רובוטים על הלוח ותצוגת דגמים שונים. נוסף על כך, נבחרת הFTC  תקיים סימולציה של תחרות FTC  על לוח המשחק שיוצב באולם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות