חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מושלמים: הנוער של עירוני מודיעין ללא הפסדים

 

החבורה הצעירה של חנן דוד עם מאזן מושלם בליגה ובגביע. הבוגרים מאבדים גובה אחרי הפסד ביתי לשיכון המזרח וקבוצת הכדורסל של עוצמה חזק בצמרת הגבוהה

 

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין  ממשיכה לעשות חיל. השחקנים הצעירים עם מאזן מושלם בכל המסגרות, לאחר שבמסגרת ליגת נוער מרכז הקבוצה עם 9 תשעה ניצחונות מפתיחת העונה ומובילה בבטחה את הטבלה. גם במסגרת הגביע חניכיו של חנן דוד מרשימים, זאת אחרי שהיממו עוד קבוצה בכירה, הפעם הפועל באקה אל גרבייה מהליגה הלאומית, אחרי ניצחון דרמטי 4:5 בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים. בתום הזמן החוקי הייתה התוצאה 1:1. בשני הסיבובים הקודמים הדיחה עירוני מודיעין ’צו פיוס’ בשמה המלא את הפועל קטמון ואת מכבי בת ים.

הקבוצה הבוגרת של עירוני מודיעין ראתה את המקום החמישי הנכסף בהישג יד לאחר מומנטום נפלא של ניצחונות רצופים. שלושת השבועות האחרונים הורידו את שחקניו של דני רודטי לקרקע אחרי שהשיגו תיקו בודד ושני הפסדים, ובסך הכל צברה עירוני נקודה בלבד מתוך תשע אפשריות.

אתמול (שישי) אירחה עירוני את היורדת מליגה א’, מ.ס. שיכון המזרח, וירדה מנוצחת 2:0. בתום הסיבוב הראשון מדורגת מודיעין במקום השמיני, כשהיא כבר רחוקה 8 נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף בסיום העונה הסדירה. אם לסכם את החצי הראשון של העונה, הרי שבאופן יחסי לפתיחה המזעזעת, הקבוצה ממודיעין עשתה כברת דרך יפה והאתאוששה תחת שרביטו של דני רודיטי, שחזר לעמדת המאמן אחרי מספר מחזורים. עם זאת, המחזורים האחרונים החזירו את עירוני לגודלה הטבעי, ועתה קברניטי הקבוצה צריכים לחשב מסלול מחדש לאן פני הקבוצה.

כדורסל 

ניצחון חשוב לעוצמה מודיעין 67:78 על הפועל ירושלים פסגת זאב במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א’ מחוז דרום. חניכיו של אשר חגי ממשיכים בכושר הטוב בעונת הבכורה שלהם בליגה א’ ומרוחקים רק 3 נקודות מהפסגה. הניצחון הביתי הדיח את הירושלמים מהמקום ה-3, אליו טיפסה עוצמה.

ביום ג’ מצפה לעוצמה מודיעין קבוצת צמרת נוספת, הפעם אליצור גוש עציון בחוץ. יריבתה הבאה של הקבוצה ממודיעין הביסה במחזור החולף את הפועל אילת זהר 63:92.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות