חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת הנוער של עוצמה מודיעין הפתיעה את יהוד

 

הקבוצה הצעירה ממודיעין הפתיעה את מובילת הטבלה ורשמה ניצחון חשוב במאבקי התחתית נגד הירידה

 

קבוצת הנוער הלאומית והמאמן אשר חגי של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, הוכיחו כי הגנה זה שם המשחק, כשגברו על ’עלה’ יהוד, מוליכת הטבלה, במשחק שהתקיים בשבוע שעבר. קבוצת הנוער יחד עם חגי על הקווין המשיכו להלחם נגד הירידה.

המשחק נפתח עם החמישייה - אלעד שינדלר (שמשחק גם בקבוצת הבוגרים), איתי גנצמן, ניב אסף, אראל וכטנהיים ועידו לופו (שגם כן משתלב בקבוצת הבוגרים של עוצמה). הרבע הראשון הסתיים בשוויון 17:17. במחצית 30:43 לטובת עוצמה. בחצי השני יהוד קלעו 18 נקודות בלבד. המשחק הסתיים בתוצאה 48:72 מוחץ לטובת עוצמה מודיעין.

 במהלך המשחק בלט אלעד שינדלר בניהול המשחק. שינדלר רשם גם טריפל דאבל ראשון בקריירה. מדובר בשילוב של נקודות, אסיסטים וריבאונדים. שינדלר קלע 15 נקודות, הוסיף 10 אסיסטים ו-19 ריבאונדים.

בנוסף אליו קלעו איתי גנצמן 20 נקודות, יובל בר 13 נקודות (4 שלשות), ואראל וכנטנהיים, שקלע 11 נקודות, ושמר במהלך המשחק על השחקן המוביל ביהוד (וכתוצאה מכך השחקן מיהוד הצליח לקלוע רק 5 נקודות).

עוד קלעו: עידו לופו  9 נק’, יובל חתמי  5 נק’, ניב אסף  3 נק’, תומר שקד1 נקודה.

 אשר חגי, מנהל מקצועי במועדון ומאמן קבוצות הנוער והבוגרים: "המשחק נגד יהוד היה משחק משמעותי. אנחנו נלחמים על הירידה, והמשחק הזה הוכיח שהגנה זה שם המשחק. ביום שני השבוע צפוי לנו משחק קשה נגד רחובות. רחובות היו ממוקמים במקום השני, וכעת, אחרי שניצחנו את יהוד, הם במקום הראשון. אנחנו מתמודדים עם שתי המובילות בטבלה, ונמשיך לשים דגש על הגנה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות