חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לגרום לנכסים הדיגיטליים שלכם לדבר באותה שפה?

 

בעידן של אין סוף  פלטפורמות דיגיטליות  ושפע של ערוצי תקשורת שונים, לשמור על השפה של המותג שלכם זו משימה של ממש. יחד עם זאת, זה קריטי לייצר מסר שיווקי ייחודי ולטפח שפה שתבדל אתכם מכל המתחרים שלכם. אז איך עושים את זה באופן נכון? הכל בכתבה הבאה.

 

בעידן של אין סוף  פלטפורמות דיגיטליות  ושפע של ערוצי תקשורת שונים, לשמור על השפה של המותג שלכם זו משימה של ממש. יחד עם זאת, זה קריטי לייצר מסר שיווקי ייחודי ולטפח שפה שתבדל אתכם מכל המתחרים שלכם. אז איך עושים את זה באופן נכון? הכל בכתבה הבאה.

צרו שפה ויזואלית אחידה

אחד העקרונות החשובים בעידן הניו מדיה הוא לספק לגולשים שלכם הזדמנות להכיר את המותג שלכם בתוך פחות משנייה. לכן, בין אם מדובר בסרטון יוטיוב, באתר החברה או בדף הפייסבוק של המוצר, אתם חייבים לשמר את המראה הייחודי שלכם. הקפידו על שימוש בצבעים שמזוהים עם החברה שלכם והקפידו שהגרפיקה הייחודית של המותג תעשה את העבודה.

טפחו שפה ארגונית שמתאימה לערכי הליבה של החברה

חשוב לטפח שפה ארגונית אשר תלווה את המותג שלכם בכל הנכסים הדיגיטליים. החל מפרסום חוצה פלטפורמות ועד לאחרון העובדים אשר דואג לענות בשמכם במסנג’ר הארגוני, חשוב לשמור על שפה אחידה. חשוב שהמסר יהיה חלק בלתי נפרד מערכי הליבה של החברה ומהמיתוג שעליו עמלתם כל כך הרבה שנים.

שמרו על מסר שיווקי אחיד והתאימו אותו לסוג הפלטפורמה

כדאי לסגנן באופן חכם את המסר השיווקי שלכם בהתאם לסוג הפלטפורמה אך לא לזנוח את השפה שלכם. למרות שבלינקדאין השפה תהיה רשמית יותר מאשר ברשתות חברתיות כדוגמת סנפצ’ט, חשוב לשמור על מסר שיווקי אחיד. נסו להתאים את השפה לסגנון הוויזואלי של כל רשת חברתית, אך אל תשנו את המסר השיווקי העיקרי שלכם.

נצלו את המעבר לפרסום בווידאו

משום שפייסבוק עוברת באופן הדרגתי אל עולם הווידיאו וגם הפרסומות באינסטגרם כבר מזמן לא בפורמט של תמונה בודדת – חייבים ליצור ווידאו שתואם את השפה הייחודית של המותג שלכם. כדאי גם להשקיע במנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ולנצל את היתרונות של רשת החיפוש המורחבת. פרסום ביוטיוב באמצעות מומחים עשוי להשתלם מבחינה כלכלית ותדמיתית כאחד.

היזהרו כאשר אתם עובדים עם שגרירי מותג

בעידן הניו מדיה, כדאי להיעזר בשגרירי מותג אשר זוכים לחשיפה גדולה ברשתות החברתיות הרלוונטיות. יחד עם זאת, חשוב להיזהר משיתופי פעולה אשר לא תואמים את השפה של המותג שלכם. נסו שלא לעבוד באופן אוטומטי על פי מדד הלייקים, אלא על פי הערכים של כל שגריר שכזה וטפחו קשרים עם בלוגרים שמדברים את השפה הייחודית שלכם. 

העדיפו לעבוד עם חברה אחת שתרכז את כל הפעילות שלכם

משום שצריכה להיות אחידות ברמת השפה: בניוזלטרים, ברשתות החברתיות, בבלוג החברה ובעוד מגוון של נכסים שונים, כדאי לעבוד עם חברה שתספק לכם מעטפת שיווקית מלאה. למרות שכיום ניתן למצוא מגוון של פרילנסרים בכל התחומים המדוברים, מומלץ לעבוד עם מנהל מותג אשר ידאג לייצר בעבורכם תוכן איכותי בשפה שמתאימה לכם.

המאמר נכתב בעזרת המומחים של לינקשייק שיווק דיגיטלי חברת דיגיטל שחושבת אחרת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות