חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

עירוני ג` ישתתף בתחרות הגמר הארצית בסייבר

 

בית הספר עירוני ג ע”ש מוטה גור, ישתתף זו השנה הרביעית, בתחרות הסייבר הארצית בשיתוף משרד החינוך.  התחרות הארצית, skillz, נועדה לקדם את תחום הסייבר העתידי בישראל. 

 

 בית הספר עירוני ג’ ע"ש מוטה גור, ישתתף זו השנה הרביעית, בתחרות הסייבר הארצית בשיתוף משרד החינוך.  התחרות הארצית, skillz, נועדה לקדם את תחום הסייבר העתידי בישראל. במהלך התחרות כל צוות כותב קוד שמשחק במשחק, הידוע בכינויו המקצועי "בוט", כשלבסוף מטרת המשחק שיוצרים התלמידים הינה לנצח את הקודים שבמשחקים (הבוטים) שבתי ספר אחרים כותבים.

בשבוע שעבר, התקיים שלב בית ספרי במהלכו עברו התלמידים יום אינטנסיבי של תכנות והקבוצה המנצחת בשלב זה, מורכבת מתלמידי יב’, אילון לוי, שקד פונטוביץ ויאיר חזן. במהלך פברואר, יעברו הקבוצות לשלב האתגרים, בו במשך ארבעה שבועות ינסו לשפר את הקוד שלהם ולהריץ אותו כנגד בוטים הנכתבים על ידי יוצרי המשחק וגורמים חיצוניים, כולל יחידות מרשימות כגון  8200 וממר"ם. שלב הגמר, יתקיים השנה ב12 למרץ, בו העוברים את שלב האתגרים יתכנסו במקום אחד ויתמודדו עם אתגרים שונים של תכנות הכוללים שינויים במשחק, ולבסוף יוכתרו המנצחים הארציים של התחרות.

את התלמידים מלווה מנטור יובל פורת, שהוא עצמו בוגר מגמת סייבר של בית הספר, שהגיע לגמר התחרות בשנתיים האחרונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות