חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אישום: מכר סמים לקטינים מראשלצ ומודיעין דרך אפליקציה

 

בתום חקירה של משטרת ישראל, הוגש, בשבוע שעבר, כתב אישום ובו 18 אישומים, נגד אחמד אלבאז בן 27 מתל שבע, המתארים מקרים שונים בהם מכר סמים לקטינים ובגירים, חלקם מלוד, שוהם, ראשל”צ ומודיעין

 

בתום חקירה של משטרת ישראל, הוגש, בשבוע שעבר, כתב אישום ובו 18 אישומים, נגד אחמד אלבאז בן 27 מתל שבע, המתארים מקרים שונים בהם מכר סמים לקטינים ובגירים, חלקם מלוד, שוהם, ראשל"צ ומודיעין. לפי כתב האישום, מכר החשוד סמים דרך אפליקציית "טלגראס" וגבה מלקוחותיו תשלום עבור ה"משלוח"*

תחילתה של החקירה בפעילות יזומה של משטרת ישראל בעיר לוד, בה נצפה רכב חשוד בעת ביצוע עסקת סמים. השוטרים ניגשו לבדוק את הרכב ומצאו בו סמים, כסף מזומן וטלפונים סלולריים, שעל פי החשד, שימשו את הנאשם לצורך ביצוע העסקאות.

על פי כתב האישום, פתח הנאשם חשבון משתמש תחת השם "superman2019" ביישומון ששמו "טלגראס" המבוסס על יישומון "טלגרם"\ דרכו נוצר קשר אנונימי בין משתמשים שונים לצורך רכישה וקנייה של סמים.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם סחר בסמים מסוג קנבוס באמצעות היישומון, על ידי מכירתו בין היתר לקטינים, כשהוא מספק לקונים שירותי "משלוח" ברכבו הפרטי תמורת סכום של 50 ₪ לכל משלוח, לא כולל התשלום עבור הסם. על מנת לשווק את הסם, פרסם הנאשם את הסם ביישומון באמצעות תמונה, סוג הסם והמחיר המבוקש. משתמשים אחרים ביישומון פנו אל הנאשם על מנת לתאם את רכישת הסם ואופן קבלתו.

הנאשם נעצר בתאריך 15/10/17 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. כאמור, בשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו, בקשה לחילוט רכבו ובקשה לעצרו עד תום ההליכים, בגין סחר בסמים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות