חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

פסטיבל צלילי סתיו חוגג 18 שנים

 

חוה חווה אלברשטיין ושלומי שבן, אברהם טל, ”ילדי בית העץ”, תזמורת הרחוב הירושלמית בעיבודים מקוריים ”ממוצרט ועד מייקל גקסון”, בלקן במחסן ועוד

 

חוה חווה אלברשטיין ושלומי שבן, אברהם טל, "ילדי בית העץ", תזמורת הרחוב הירושלמית בעיבודים מקוריים "ממוצרט ועד מייקל ג’קסון", בלקן במחסן ועוד

פסטיבל "צלילי סתיו" החוגג ח"י שנים חוזר אלינו בנובמבר עם משב רוחות חדש ומסקרן של מופעים ייחודיים ומופעי מוסיקה, לילדים ושוחרי תרבות ומוסיקה על כל גווניה. זה יקרה בסוף השבוע ימים חמישי עד שבת, בין התאריכים 16 עד 18 בנובמבר.

בתכנית הפסטיבל העשירה ,המופעים יתקיימו בהיכל התרבות העירוני, בספרייה המרכזית ובמקומות נוספים בעיר עליהם ניתן יהיה להתעדכן באתר העירייה.

יריית הפתיחה תחל ביום חמישי, 16.11 במופע שכולו הצדעה לפסטיבלי הזמר העברי הגדולים "יש לי יום יום חג", עם מיטב השירים משנות ה-60 ועד ימינו. מדובר בהפקה מקורית בהנחיית רבקה מיכאלי ובהשתתפות התזמורת הסימפונית רעננה בניצוחו של רוני וייס , ובהשתתפות אמנים אורחים – אדר גולד, בן ארצי, יהודה אליאס ואופיר בן שטרית. המופע יתקיים בהיכל התרבות העירוני בשעה 21:00.

בהמשך הערב, תופיע בלובי היכל התרבות, תזמורת הביג-בנד הייצוגית של מודיעין מכבים רעות ביצירות בלוז, מוזיקה לטינית וג’אז ישראלי כמיטב המסורת בלובי ההיכל .

למחרת, 17.11 יתקיימו מגוון מופעים, בהם,  

בשעה 10:00 יתקיים מופע "כטוב בעיניהם" של הגדוד העוורי המציג ארבעה אמנים עיוורים ושני אמנים רואים, במופע של שירים וסיפורים על הרחוב הישראלי שנתקל בעיוור, הכמיהה לראות טבע, טיולים בעולם בלי לראות ועוד. הלהקה תבצע שירים של אריק אינשטיין ואחרים. המופע יתקיים באולם עינן בקניון עזריאלי, במחיר 30 שקלים בלבד.

ב11:00יערך בספרייה המרכזית ברח’ עמק דותן 49, מופע ייחודי בהנחיית יואב קוטנר ובליווי שירה ונגינה, על עלייתה ונפילתה של שלישיית "החלונות הגבוהים" והתקליט היחיד שהוציאה, ששינה את פני המוסיקה הישראלית. כרטיס לאירוע יעלה 25 שקלים בלבד.

בשעה 13:30 , יתקיים באולם עינן רומנטיסתיו קונצרט קלאסי ובו ינוגנו מיטב היצירות הקלאסיות של מיטב המלחינים: שופן, בטהובן, קלמנטי, שוברט ועוד, מוסיקת עולם ויצירות ישראליות. בהשתתפות נטע קרני, נגנית מחוננת מהעיר והמקהלה הקלאסית של מודיעין בניצוחו של יואל סיוון. כל זאת במחיר 20 שקלים בלבד.

מופע מעניין באותו יום בשעה 14:00 , "חווה שרה ושלומי מנגן" יציג דיאלוג מוסיקלי בין חווה אלברשטיין ושלומי שבן. מסע מוסיקלי אל עומק הרפרטואר המרשים של חווה אלברשטיין, כמו גם יצירות שמעולם לא הוקלטו וכאלה שמעולם לא בוצעו על הבמה. המופע יתקיים בהיכל התרבות העירוני.כרטיסים ניתן לרכוש בהיכל התרבות

בשעה 16:00 תנגן תזמורת הרחוב הירושלמית יצירות "ממוצרט ועד מייקל ג’קסון", מוסיקה קלאסית ועד מוסיקה פופולארית בעיבודים מיוחדים, מסקרנים ומעניינים. המופע יערך במרכז הירידים הישן (עמק החולה מול בית מס’ 97). במקרה של גשם, המופע יתקיים באולם הספורט ביה"ס עירוני ב’. הכניסה חופשית.

בשעה 22:00 יעלה הזמר והיוצר אברהם טל על הבמה בהיכל התרבות, עם מופע אנרגטי וסוחף של מיטב להיטיו כמו "אורות", "מחוזקים לעולם", "אדם צובר זכרונות" ועוד רבים וטובים.

ביום שבת 18.11, יפתח הפסטיבל במופע מוזיקלי מצליח לכל המשפחה "ילדי בית העץ", מופע שכל כולו חגיגה של גרוב אל תוך עולמם של הילדים: הפחדים, החלומות, הסודות ועוד. המופע, שיהיה בתשלום, יערך בהיכל התרבות העירוני בשעה 10:30.

בשעה 12:00 באותו יום, מופע לילדים ומבוגרים כאחד של קצב ותנועה עם להקת "שאקאטק" המלהיבה והסוחפת. רחבת סימפוזיון הפיסול (צמוד לחניון הרכבת מול קניון עזריאלי רח’ לב העיר). חשוב לציין שבמקרה של גשם, המופע יתקיים באולם הספורט הצמוד לבריכה העירונית עמק זבולון 5, הכניסה חופשית.

בשעה 17:00 יתקיים בבית ספר כרמים המופע "בוב קידס", המבוסס על שיריו של גדול זמרי הרגאיי בכל הזמנים, בוב מארלי. המופע מתאים לכל המשפחה והכניסה אליו חופשית.

בשעה 21:00 יתקיים מופע משותף של האמנים דניאל זמיר ויונתן רזאל עם השירים האלמותיים בביצועים סוחפים ומרגשים. המופע יהיה באולם עינן בקניון עזריאלי.

חשוב לציין, שבמהלך הפסטיבל יתקיימו מופעים רבים מגוונים נוספים עליהם ניתן להתעדכן באתר העירייה.

חיים ביבס, ראש העיר: "עם בואו של הסתיו נוצרה בעירנו כבר הציפייה מצד תושבים ומבקרים, לפסטיבל שכל כולו חגיגה של מוסיקה על כל גווניה ומופעי תרבות מוסיקליים איכותיים לילדים ולמבוגרים. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף בשלושה ימים גדושים ומלאי עניין, שלבטח יספקו שעות של בילוי והנאה צרופה".

אלעד שמעונוביץ, מחזיק תיק התרבות: "לא מעט זמרים והרכבים איכותיים, מהשורה הראשונה בזמר הישראלי, ייקחו חלק בפסטיבל הקרוב. מופעי הפסטיבל מתאימים גם לילדים ולכל המשפחה במגוון הופעות ואירועים בכל רחבי העיר- בהפקת אגף תרבות ואירועים שלנו. מומלץ מאוד להגיע.״

אלון שמידט ,מי שמלווה את הפסטיבל מאז ראשיתו לפני 18 שנה מספר : הסתיו בפתח עם הענן ועם הרוח המנשבת וזוהי חגיגה תרבותית מוסיקאלית ואיכותית,האתגר בלהביא תמהיל נכון לתושבי העיר לא פשוט אבל מוכיח עצמו כל שנה כבר ח"י שנים .

כרטיסים למופעים שיהיו בתשלום ניתן לרכוש בהיכל התרבות העירוני בטלפון 08-9737333.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות