חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית:  27 אוקטובר – 2 בנובמבר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 27/10/3/11

 

               התחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 27/10/3/11

 

טלה

מיקומו של כוכב מארס מול מזלכם, עשוי להעצים את המתחים שלכם, ותקופת עקרב בכללותה, במיקום לא נוח לכם כלל ועיקר, מרמז כי כדאי להיות ערניים ולהימנע מסיכונים. רבים מביניכם חשים בחוסר שקט ומנוח ואולי גם נוטים לאבד שליטה. לכן יש להימנע מהחלטות חפוזות ולא שקולות. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע, אך אתם מתחזקים בהמשכו.

 שור

תקופת מזל עקרב שמתחילה ביום שלישי, עד 22 בנובמבר, עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. אתם זקוקים לשינוי ולאפשרות לצאת מהשגרה. מיקום הכוכבים מארס וונוס מצפה מכם לנהוג בדרכי נועם. תקופה של הזדמנויות כשמדובר בדמויות חדשות בחייכם, אבל מכביד ביחסים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש.

 תאומים

לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. המתח של הזמן האחרון נותן בכם את אותותיו ובשבועות הבאים רמת האנרגיה שלכם עלולה לגרום לחולשה גופנית ולרגישות בריאותית. יוזמה תקיפה ואינטנסיבית אותה נוקט הצד השני יביא לקצר לא רצוי. מיקום ונוס ומארס בבית הרגשות והאהבה שלכם: מומלץ לגלות יותר העזה, אתם בולטים בשטח ומעוררים עניין.

 סרטן

רבים מכם כבר חשים שכוחותיהם שבים ובריאותם משתפרת. שימו לב לימים שני ושלישי. ענייני חו"ל, תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים. פרויקט או עבודה שעליה אתם שוקדים יביאו להתפתחות שבסופה הצלחה, כאשר עצם העבודה תעסיק ותלהיב אתכם בשבועות הבאים, מצב שעשוי ליצור עבור היצירתיים שבכם פלטפורמה יצירתית ואמנותית פורייה במיוחד.

 אריה

חלק מביניכם טעונים אמוציונלית, מה שיכול להשפיע על כל המערכות הרגשיות והאחרות. התקופה מרמזת על קונפליקט לא רצוי עם אחד מבני המשפחה, ובכלל זה יכול לרמז על בעיה מקצועית. חשוב לכן להיות קשוב גם לשיבושים בהתאם למתרחש בחייכם. מצד שני, אתם בולטים בשטח, מומלץ להתרכז בעשייה ולהיות פעילים בתחום התקשורת והיצירה.

 בתולה

תקופת עקרב משפרת את האווירה ונקווה שגם את ההרגשה. יש תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות. אתם שואפים למצוינות, למרות אלמנט מפריע של קונפליקט, וקיים דגש על יצירתיות. הכוכבים ונוס ומארס בבית הכספים שלכם עשויים להעיד על עיסוק יתר בכספים. חשוב לקבוע מהן המטרות החשובות לכם ולשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית.

 מאזניים

תקופת מזל עקרב עשויה להדגיש עד 22 בנובמבר את בית הכספים וההשקעות שלכם. מצד שני, מיקום מארס וונוס במזלכם עשוי להעיד על תקופה דינמית מבחינת האנרגיות שלכם, ומצד שני, אתם זקוקים לחידוש ולהתרגשות, ולעיתים גם במחיר של סיכון. בשל מיקום כוכב מארס, חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך כדי התחשבות בסביבתכם. 

 עקרב

התקופה הנוכחית מעודדת וחיובית לרבים מכם. נראה שחלק מהכובד והלחץ שלכם יתחיל להשתחרר בהדרגה ויביא עימו תחושות של איזון ועצמאות. ימים אלה מחדדים את השכל ואת יכולת הביטוי, יש אפשרות לבשורות טובות שיסייעו להוריד את מפלס הדאגות. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא.

קשת

מיקום השמש במזל עקרב עשוי להעיד על ימים של עייפות ותשישות. עם זאת, מיקום הכוכבים מארס וונוס במזלכם עשוי להיטיב עימכם. אתם עומדים בפני אתגרים חדשים שיעסיקו אתכם בשבועות הבאים. נראה שתהיה לכם הזדמנות להבהיר לעצמכם את העדיפויות שלכם ואת מטרותיכם, לקדם אותן ולהתקדם מבחינה אישית ומקצועית. רעננו מגעים ונסיעות עם חו"ל.

 גדי

ימים אלה מחזקים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות. מצד שני, אתם בחודש מפרה שיפתח עבור רבים מכם עולמות חדשים ויאפשרו גילויים חדשים לגבי יכולותיכם. רעננו מגעים מקצועיים, יש לכם הזדמנות לשפר את חיי החברה שלכם ולטפח קשרים ידידותיים עם אנשים שאתם חפצים ביקרם.

 דלי

התחום המקצועי בולט השבוע, וגם המישור הקשור לנסיעות בארץ ובחו"ל. עד 7 בנובמבר נראה שתיצרו קשר עם מישהו מחו"ל או בזמן נסיעה לשם. נראה שתפגשו אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שתשפר פלאים את הרגשתכם. תוכלו לבלות  עם אנשים שחברתם נוסכת בכם ביטחון ומעודדת אתכם. לאחרים מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה.

 דגים

החודש הקרוב עשוי להתאפיין בכל מה שקשור לבתי משפט ולחוק, או בקשרים עם ארצות אחרות. השבוע תוכלו לקדם במרץ ענייני נסיעות, או לקיחת יוזמות חדשות וקביעת מטרות אידיאליסטיות. כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יבלטו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי. ישנה מגמה אצל רבים מביניכם כי ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @ 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות