חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פתיחת עונה מזעזעת לעירוני מודיעין

 

החבורה של שרון חיטמן צברה נקודה אחת מ-9 אפשריות. בשני הפסדיה העונה ספגה הקבוצה תבוסות מחפירות

 

בעירוני מודיעין ציפו לפתוח בצורה שונה לחלוטין את העונה החדשה. אחרי שבעונה החולפת העפילה הקבוצה לפלייאוף, השנה ייחלו שם לעשות קפיצת מדרגה ואף פנטזו על העפלה סנסציונית לליגה א’ בתום העונה. לשם כך, גייסו בעירוני מודיעין את המאמן שרון חיטמן, שהובא היישר ממחלקת הנוער של מכבי הרצליה. בפועל, נחלה הקבוצה 2 תבוסות צורמות במיוחד, 4:1 לעירוני שדרות בבית ו-6:2 מבזה במיוחד במחזור האחרון מול מעלה אדומים בחוץ. היה זה הפסדה השני של מודיעין למעלה אדומים, כמי שמסתמנת ככבשה השחורה. בתחילת החודש הודחו המודיעינים ממשחקי גביע המדינה אחרי הפסד 3:1 לאותה מעלה אדומים במסגרת סיבוב א’.

כשהקו האדום מתחתיה ורוב הליגה מעליה, בעירוני מודיעין מקווים לצאת לדרך חדשה כבר במשחק הבא, שייערך בחול המועד סוכות (6.10) מול האחרונהבטבלה, צעירי רהט. ללא ספק, במקרה של מודיעין הברכה "שתהא שנה טובה" מקבלת תוקף משמעות.

אוהדי הקבוצה הביעו את מורת רוחם במגרש וברשתות החברתיות. לא מעט חיצי ביקורת הופנו כלפי הצוות המקצועי ובראשו המאמן, שרון חיטמן. לטענתם, הקבוצה נחלשה מאז הצטרפותו של המאמן החדש, כשבין דברי הביקורת נטען כי חיטמן צירף לקבוצה מספר שחקנים צעירים, שלא ממש חיזקו ושדרגו את עירוני מודיעין.

בנושא אחר, בשבוע שעבר לקראת חג ראש השנה, במועדון ערכו טקס הרמת כוסית, שכלל כ-1,500 כדורגלנים ונערך במגרש החדש בליגד במעמד ראש העיר, חיים ביבס. עוד השתתפו מנהלי ומאמני מחלקות הנוער והבוגרים בעירוני מודיעין. בין שאר המשתתפים נכחו גם חנן דנציגר, מנהל אגף הספורט במודיעין, אלעד שמעונוביץ’ , מחזיק תיק התרבות, נוער וספורט בעיר, יו"ר הקבוצה, משה אשכנזי והמנכ"ל תומר כרמל.

ראש העיר דיבר על ההשקעה הרבה של העירייה בספורט בכלל ובכדורגל בפרט וכן על התוכניות להרחבת האצטדיון בליגד יחד עם שיפוץ הדשא בעמק בית שאן. אולי מכאן תצמח בשורה לאוהדי הקבוצה בפרוץ השנה החדשה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות