חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תואר שני בחינוך | המסלולים המובילים

 

כל מי שנמשך לעולם החינוך ורוצה להשפיע ולהקנות ידע לצעירים בישראל עובר דרך מסלול הכשרת מורים בישראל. חלק ניכר מהבוגרים מבקש להעמיק את הידיעה עוד יותר, להתפתח ולהביט בצורה טובה ונכונה בעבודת ההוראה. 

 

כל מי שנמשך לעולם החינוך ורוצה להשפיע ולהקנות ידע לצעירים בישראל עובר דרך מסלול הכשרת מורים בישראל. חלק ניכר מהבוגרים מבקש להעמיק את הידיעה עוד יותר, להתפתח ולהביט בצורה טובה ונכונה בעבודת ההוראה. זוהי בדיוק מטרתם של הסטודנטים בתואר שני בחינוך. מורים ואנשי חינוך איכותיים שרוצים להמשיך להתקדם ברמה המקצועית ישפרו את שיטות ההוראה שלהם ויגלו עד כמה הידע שירכשו ישדרג את סט היכולות שלהם בכיתה.

 אילו מסלולי לימוד קיימים?

אם אתם מתלבטים איזה מסלול לימודים לתואר שני בחינוך הוא האידאלי עבורכם, הבחירה בהחלט מאתגרת. מסלולים שונים מציעים כיוונים אחרים לחלוטין, וכך אתם יכולים להתמקד בייעוץ חינוכי, פונקציה בעלת משמעות והשפעה אדירות בכל בית ספר או מוסד לימודים באשר הוא. תואר שני בחינוך מתאים גם למי שמעוניין להתמקד בהוראת מדעים או מתמטיקה למשל, וגם למי שמעוניין להתמקד בקבוצות סיכון בחברה הישראלית. תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך גם הוא כלי חיוני, בוודאי אם אתם שואפים להשפיע כמה שיותר ולהגיע לעמדות מפתח מהן הכל אפשרי.

 ארגון וניהול מערכות חינוך

ההשפעה של אנשי החינוך על הצעירים בישראל היא רבה וחשובה, וזו בדיוק הסיבה לכך שנדרשת למידה מעמיקה של מרכיבים שונים המשפיעים על איכות החינוך. תכנית הלימודים לתואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך מכוונת בדיוק לכיוון הזה. הסטודנטים בתכנית לומדים לפתח את זהות המנהיג, לבחון את המערכת מתוך ראייה רחבה הרבה יותר ולשלב באופן איכותי ומדויק בין הפעילויות החינוכיות השונות. זו הדרך האידאלית שתאפשר לנו לפתח תהליך שלם וכוללני שיקבע קווים מנחים לאנשי החינוך. השפעה המשותפת הזה מלהיבה את אנשי החינוך, נותנת להם מוטיבציה ומספקת רוח גבית גם כשאתגרים חינוכיים משמעותיים נקרים בדרך.

 המסלול הנכון עבורכם

כעת נותרה רק שאלה אחת על הפרק, והיא מה בעצם המסלול הנכון עבורכם. מסלולי לימוד לתואר שני בחינוך הם רבים ומגוונים, כך שאין ספק שכל אחד יכול לבחור בדיוק את הכיוון הנכון לו. הוראת מדעים או ניהול מערכות חינוך? מה באמת מושך אתכם ואיפה תרצו להשאיר את החותם שלכם על דור העתיד? בדקו את המסלולים השונים, את תכניות הלימודים ואת התכנים אליהם אתם צפויים להיחשף. בחנו גם את המוסד האקדמי ואת הוותק שלו בתחום. כך תוכלו לקבל החלטה שתהיה מושלמת לא רק עבורכם – אלא גם עבור התלמידים שעבורם תהיו מורי דרך.

 למידע נוסף באתר מכללת אורנים לחץ כאן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות