חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פרויקט `גראן קנאריה` בעוצמה הוכתר בהצלחה

 

15 כדורסלנים ממועדון הכדורסל בעיר שהו במשך כשבועיים בספרד וספגו הרבה כדורסל יחד עם חינוך וכישורים חברתיים. לביא חלפי: ”הנערים שלנו משכמם ומעלה”

 

 מועדון הכדורסל של עוצמה מודיעין יצא זו השנה השנייה ברציפות למחנה אימונים בגראן קנאריה שבספרד. השנה הנערים השתתפו באקדמיית CBA  הספרדית יחד עם נערים מאסיה, אפריקה וספרד. 

הצוות המקצועי יחד עם הנערים שבו לארץ ביום שישי החולף, אחרי מסע שהוכתר בהצלחה רבה. לביא חלפי, המנהל התפעולי במועדון עוצמה סיפר: "מדובר בשנה השנייה שלנו בגראן קנאריה, מחנה אימון ברמה גבוהה מאוד מקצועית. הפלטפורמה היא אקדמיית CBA, שמטפחת לאורך השנה כדורסלנים מכל העולם, שלומדים וחיים כדורסל".

עבור השחקנים הצעירים זו חוויה יוצאת דופן במינה, שספק אם היו יכולים ליהנות מכך גם בארץ. "מדובר בנערים בגילאי 14-20 ששהו בווילה גדולה. יחד איתם היו גם מאמני כדורסל מהארץ ומספרד, מאמן אתלטיקה, פיזותרפיסט ועוד מספר שחקנים מהפועל ירושלים וכרמיאל. השנה יצאו 15 כדוסלנים צעירים ממועדון הכדורסל עוצמה מודיעין. הקריטריונים הם רצון לעבוד קשה ולהיות שחקן פעיל. השחקנים עברו שלושה אימונים ביום", סיפר חלפי.

אחוות כדורסלנים

השחקנים שקיבלו את ההזדמנות הם לאו דווקא הכשרוניים יותר, כפי שתיאר חלפי: "מי שמכוון לעבודה קשה יוצא, לא מדובר בהכרח בשחקנים מחוננים, נהפוך הוא, אלא שחקנים שבאים מתוך רצון לעבוד ולהשתפר".

הצוות הישראלי שיצא לאי הספרדי כלל בין היתר את אמיר כנען, שמאמן את הפרויקט של ביה"ס עירוני א’ במודיעין, שגיא בן דוד, מאמן הקט-סל של הילדות והנערות וברוריה הדר, מאמנת קט-סל בנות בבי"ס לכדורסל, שהייתה אחראית גם על התקשורת עם ההורים והשיווק.

"שוויון ושפת הכדורסל יחד עם עבודה קשה הם ממאפייני המחנה", שיתף חלפי. מדובר במחנה הכי זול בארץ מתוך אלה שיוצאים לחו"ל, והשני בגודלו. מעבר לאימונים היו גם טיולים וסיורים. חשוב לציין שהמחנה היה מותאם גם לדתיים, והחבר’ה חזרו בשישי לפני כניסת השבת", הוסיף חלפי.

ומה לגבי ההורים שנשארו מאחור בארץ? "מאוד חשוב לנו הקשר עם ההורים. הנערים היו יכולים לפתוח טלפונים רק במשך שעתיים-שלוש ביום, זאת על מנת שיפתחו עצמאות וגם סדר ומשמעת. מאוד חשוב היה לנו שיפיקו ערך לחיים שמעבר לכדורסל ושייצרו כישורים חברתיים, הילדים של הכדורסל איכותיים. זה בא לידי ביטוי בשמירה על הניקיון, הסדר וצורת הדיבור. כך זה בספורט ועוד יותר בענף הכדורסל בכלל ובמודיעין בפרט. הנוער שלנו משכמו ומעלה. היה כיף עם אפס תקלות, מסע נפלא של שבועיים שנחתם בהצלחה", סיכם לביא חלפי.

שחקנים בפעולה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות