חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שלמה ארצי פתח את עונת ההופעות ”ענבה LIVE”

 

עם מיטב שיריו, האהובים והמוכרים, פתח ביום חמישי האחרון שלמה ארצי, הזמר מספר 1 בישראל, את עונת ההופעות ”ענבה LIVE”.

 

עם מיטב שיריו, האהובים והמוכרים, פתח ביום חמישי האחרון שלמה ארצי, הזמר מספר 1 בישראל, את עונת ההופעות "ענבה LIVE".

ביחד עם כ-5,500 צופים הרים ארצי את אחד המופעים המושקעים והסוחפים שראה אמפי פארק ענבה מיום הקמתו. במשך יותר משעתיים ביצעו ארצי ולהקתו שירים רבים מהתקופות השונות, אותם ידע הקהל לשיר בעל פה, וגם אצלנו הפליא ארצי לעשות והפך את הקהל לחלק עיקרי מהמופע, כשלעיתים נתן לאחד הצופים לשיר, ולעיתים סיפר לו סיפורים ואנקדוטות.

 במהלך המופע ניתנה הזדמנות גם לתושבים שנשארו בביתם ליהנות קצת משיריו, ובפייסבוק של עיריית מודיעין מכבים רעות עלה שידור חי מהמופע של כעשרים דקות. תוך זמן קצר הצטרפו לשידור החי צופים רבים, ובסך הכל צפו בו, בין אם בשידור הישיר עצמו או לאחריו, כמעט 20 אלף איש.

בנוסף לארצי, לאורך כל המופע הייתה "זמרת" נוספת, אך קולה לא נשמע כלל, כיוון שהיא הייתה מתורגמנית לשפת הסימנים. את כל השירים היא תרגמה באופן סימולטני לשפת הסימנים, כך שחירשים וכבדי שמיעה בקהל יכלו ליהנות גם כן משירים כמו "תתארו לכם", "אהבתיה", "לא עוזב את העיר" ועוד שירים רבים מהרפרטואר הבלתי נגמר של ארצי, שבין שיר לשיר קיים שיח עם הקהל והרבה לספר על התרשמותו הטובה מהעיר ומתושביה.

 לאחר ההופעה, ארצי אף פרסם בדף הפייסבוק שלו מספר פוסטים לסיכום ההופעה, ולצד פוסט בו נכתב "מודיעין הייתם נפלאים", כתב פוסט נוסף שבו נכתב: "כבוד גדול היה לפתוח מסורת של הופעות בפארק ענבה במודיעין. קהל מדהים ולא כי ככה תמיד אומרים. ממליצים לכל האמנים להופיע שם...קיבלתם אותנו בחיבוק ענק!"

 ראש העיר חיים ביבס, שאף הוא נהנה מההופעה של ארצי, כמו יתר 5,500 הצופים, אמר בסוף האירוע כי "מי שהיה בפארק ענבה זכה ליהנות מאחת ההופעות הגדולות שהיו במודיעין מכבים רעות, וזה היה בזכות שלמה ארצי, צוות ההפקה שלו ובזכותכם התושבים הנהדרים שיצרתם את האווירה המיטבית לאירוע. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה: לעובדי אגף תרבות ואירועים, היכל התרבות, מינהלת אופק, מחלקת הביטחון, תשתיות ולכל העובדים על הערב הנהדר. פארק ענבה, שעובר בימים אלה שדרוג מקיף, מהווה נקודה מרכזית לעיר עם הופעות לכל הציבור, מתקני משחק ובקרוב גם מתקני מים שיצננו את הקיץ."

 חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "ההופעה של שלמה ארצי היא בעיני לא פחות מאבן דרך משמעותית בתהליך ההתפתחות והצמיחה של תחום התרבות בעיר. אנחנו רוצים למתג ולהפוך את פארק ענבה למתחם הופעות קיץ ברמה הארצית המושך אליו קהלים מערים רבות, ואין ספק שערב מוצלח כל כך מבחינה ארגונית והפקתית, עם אמן מהשורה הראשונה בארץ שנתן שואו ענק, הוא יריית פתיחה מצויינת שתשים אותנו על מפת התרבות מבחינה ארצית״

 חבר המועצה ויו"ר עמותת מופעים, שמעון גואטה: "השנה חוגג היכל התרבות מודיעין עשור של פעילות תרבותית מגוונת ומרגשת, ואין דרך יותר טובה לפתוח את הקיץ ואת עונת המנויים  בהפקה ובמופע המצוין של שלמה ארצי שנערך לראשונה בפארק ענבה, בשיתוף כוחות של אגף תרבות ואירועים, מנהלת אופק וכמובן היכל התרבות. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה ולהתראות ביתר אירועי התרבות של העיר."

 כידוע, עונת ההופעות של "ענבה LIVE" זו הפקה עירונית, אותה מוביל אגף תרבות ואירועים של העירייה בשיתוף עם מינהלת אופק, האחראית על פארק ענבה, ועם היכל התרבות, על המופעים. להצלחת האירועים מתגייסים עובדי עירייה רבים בתחומי התשתיות, שפ"ע והביטחון, וזאת בשל מורכבות האירוע וההיערכות הרבה הנדרשת.

 ביום רביעי השבוע יופיעו בפארק ענבה במסגרת עונת ההופעות הזמרים משה פרץ ועומר אדם. הסדרי הנסיעה יהיו זהים גם למופע זה, ומספר רחובות ייחסמו לתנועת כלי רכב החל משעה 18:30 ועד לשעה 22:00: הכביש המשוקע בשדרות חשמונאים מכיוון צפון לדרום (מהמפגש עם רחוב חיים ברלב לכיוון עמק דותן), היציאה מכיכר התחבורה לכיוון שדרות חשמונאים דרום (לכיוון כביש מספר 431) והפנייה שמאלה מרחוב עמק דותן לשדרות החשמונאים דרום.

מומלץ לאסוף את הכרטיסים מבעוד מועד בקופות היכל התרבות, על מנת להימנע מעומסים מיותרים ביום האירוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות