חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היזמים הצעירים מאמי”ת בנים נפגשו עם ראש העיר

 

ביום ראשון האחרון, יום לפני שטסו לבירת בלגיה, בריסל, להשתתף בתחרות יזמות בינלאומית, הספיקו היזמים הצעירים מאמי”ת בנים להיפגש עם ראש העיר, חיים ביבס.

 

ביום ראשון האחרון, יום לפני שטסו לבירת בלגיה, בריסל, להשתתף בתחרות יזמות בינלאומית, הספיקו היזמים הצעירים מאמי"ת בנים להיפגש עם ראש העיר, חיים ביבס.

 בפגישה הציגו התלמידים את היוזמה שהביאה אותם לזכות במקום הראשון בתחרות הארצית של "יזמים צעירים" מיסודה של "לאומי" – "pick-nic", מפה חווייתית לשולחן הפיקניק, שמשעשעת את הסועדים והופכת לשקית זבל. המפה מתהדקת סביב השולחן כדי שלא תעוף, ויש עליה מספר משחקים בהם ניתן לשחק לפני או תוך כדי האוכל. בסיום הפיקניק ניתן להפוך את המפה לשקית, על ידי משיכת שרוכים ייעודים, דבר המקל על המבלים לפנות את כל הפסולת לפח האשפה ולשמור על הסביבה.

 בפגישה נכחו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי, והמנחים העסקיים של הנבחרת, שהם גם תושבי העיר: אבינעם בלומנקרנץ ואיציק מלכא, מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה. ביבס העניק לכל חברי הקבוצה תעודות הוקרה ואמר להם כי "אתם לא מייצגים בתחרות הזאת רק את בית הספר אלא את העיר כולה, וזהו כבוד גדול. הרעיון שלכם מצוין וחשוב מאוד, ואני מאחל לכם הצלחה רבה. אני שמח בכל פעם שצעירים בעיר חושבים מחוץ למסגרת ומצליחים להביא רעיונות מעולים. תייצגו אותנו בגאווה."

לבסוף, העניק לביבס נציג הקבוצה, מתן אלפר, ששימש כמנכ"ל בחברת "פרומוטר" שהקימה הנבחרת, את אחת המפות שיצרו, בכדי שיוכל להתנסות בה גם הוא באופן אישי. עד כה מכרו התלמידים יותר מ-2000 מפות במחיר של 15 שקלים כל אחת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות