חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סיורים בירושלים שטרם הכרתם

 

אברהם פריד הטיב לנסח בשירו ”ירושלים שבלב” את הקשר העמוק והמחייב בין העם היהודי לירושלים הקדושה. בשיר שמילותיו חזקות ומלאות משמעות כתוב- ”כל הדרכים, השבילים, הכבישים, השלטים מובילים לירושלים...

 

אברהם פריד הטיב לנסח בשירו "ירושלים שבלב" את הקשר העמוק והמחייב בין העם היהודי לירושלים הקדושה. בשיר שמילותיו חזקות ומלאות משמעות כתוב- "כל הדרכים, השבילים, הכבישים, השלטים מובילים לירושלים... כל השירים, פיוטים, מזמורים, סיפורים, כולם לירושלים, ירושלים שבלב", ואכן יש לעיר הבירה של ישראל ולעיר הקדושה בתבל, משמעות עצומה עבור העם היהודי, אך גם לכל הדתות המונותיאיסטיות.

כדי לחוות את ירושלים בדרך מקורית ומלהיבה כדאי גם לכם להזמין סיורים מרתקים ומעניינים מחברת תיירות מובילה. גם אם ביקרתם בעיר עשרות פעמים, באמצעות סיורים בירושלים תוכלו לגלות את סודותיה הכמוסים ביותר שרק חוקרים מכירים, אך במקום לצאת לסיור רגיל וצפוי, כדאי להזמין סיור חווייתי ומושקע מחברת תיירות השומרת על רוח צעירה ומחויבת לימי כיף ולטיולים מלאי תוכן וחוויות.

סיורים מומלצים בירושלים

ירושלים, העיר הגדולה במדינה ובירת ישראל, היא עיר קדושה ליהדות, לנצרות ולאסלאם. ההיסטוריה המפוארת של העיר ושלל אתריה התיירותיים מאפשרים לכל אדם ליהנות מסיור חווייתי ומעניין. עם זאת, כדי להכיר לעומק את העיר הקדושה והשוקקת חיים, מומלץ לפנות לחברת תיירות המציעה סיורים יצוקים בתוכן עשיר וייחודי. בין השאר ניתן ליהנות מימי כיף המשלבים סיורים חווייתיים, פעילויות תוכן מרתקות, ארוחות מעולות עם טעימות של מאכלים ירושלמים אותנטיים ואקזוטיים, עם או ללא לינה והסעות.

לפניכם הצעות למספר סיורים בירושלים, בירתה הנצחית של מדינת ישראל:

  • סיור לילי בירושלים- כדאי להתחיל את הסיור בשקיעה כדי לחוות את חומות העיר העתיקה המנצנצים בגווני זהב עם אור השמש האחרון. הסיור כולל תצפית על מצודת דוד וחומות העיר, ביקור בקבר דוד, הר ציון, הרובע היהודי ואטרקציות נוספות.
  • סיור בעקבות סמלים וסודות בירושלים- ירושלים עברה כיבושים רבים לאורך ההיסטוריה, הכובשים בימי הביניים הטביעו בה סמלים עם רמזים בעלי משמעות רבה, במהלך הסיור מגלים את הסודות וזוכים לחוויה תרבותית ייחודית ומלהיבה.
  • סיור ברים ואמנות רחוב - ירושלים שוקקת חיים ביום ובלילה, העיר מציעה עושר תרבותי יוצא דופן, יש בה גם חיי לילה סוערים במיוחד שרבים אינם מכירים. במהלך הסיור מגלים את אמנות הרחוב הייחודית בעיר ומבלים בברים הטרנדיים המלאים בבליינים מקומיים. כמו כן, הסיור כולל טיול בשוק מחנה יהודה המציע בלילה סצנת בילוי שחובה עליכם להכיר.
  • סיור במחנה יהודה ונחלאות- שוק מחנה יהודה הוא מוסד בפני עצמו, יש בו רוכלים צבעוניים עם סיפורים מעניינים, מבנים עתיקים, מסעדות מעולות ושוקקות חיים וסצנה מפותחת של אמנות וחיי לילה. במהלך הסיור בנחלאות ובשוק מכירים את הסיפורים המעניינים של משפחת בנאי ובן צבי, טועמים מאכלים ירושלמיים וזוכים לחוויה קולינרית מלהיבה ובלתי נשכחת.
  • סיור בעין כרם- עין כרם הציורית מציעה סמטאות מדהימות וקסומות, מבנים עתיקים מרשימים ביופיים, שבילים יפים בחיק הטבע, גלריות לאמנות, בתי קפה ושלל מסעדות מעולות.

ירושלים ממתינה לכם בזרועות פתוחות, באמצעות סיורים בעיר תוכלו גם אתם להכיר את נפלאותיה ואת סודותיה. ניתן לטייל בירושלים כל השנה, יש מגוון סיורים ופעילויות שניתן לשלב בטיול בעיר, והגיע הזמן שגם אתם תכירו טוב יותר את עיר הבירה הקדושה והקסומה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות