חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

”הבנות עשו קפיצה עצומה”

 

מאמן הקבוצה הוליך אותה לאליפות בעונה השנייה בסך הכל לקיומו של המועדון. מודיעין גברה על מתחרתה העיקרית, בנות קריית ים, וזכתה בצלחת היוקרתית

 

בנות עירוני מודיעין זכו באליפות הליגה הארצית, זאת אחרי סבב משחקי הפלייאוף המכריע שנערך השבוע (ראשון). עירוני מודיעין הגיעה כמוליכת מחוז מרכז, בעוד שיריבתה הראשית על התואר, בנות קריית ים, הובילה את מחוז צפון. בערב המכריע התעלו נשות עירוני מודיעין עם צמד ניצחונות: 1:3 על אור עקיבא, הודות לצמד שערים של ורדין קידר, מלכת השערים, ו-1:4 מרשים על ’מיטב ת"א’, האלופה היוצאת. שוהם חיים, הגר רבינס, עדי שרי וורדין קידר, מי אם לא היא, הרשיתו למודיעיניות.

קריית ים ניצחו אף הן את אור עקיבא ו’מיטב ת"א’, אולם נכנעו 1:0 לאס"א ת"א, וסיימו עם 50 נקודות במאזנן, 3 פחות מהאלופה הטרייה, עירוני מודיעין.

הישגן של הנשים מתעצם לנוכח העובדה כי מדובר בקבוצה שקיימת רק שנתיים. עירוני מודיעין מורכבת מנשים בסטטוסים שונים בחייהן, החל בסטודנטיות וכלה באימהות. טווח הגילים נע בין 22 ל-45. מאזן הקבוצה בתום העונה החולפת היה 17 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. 

מאמן עירוני מודיעין, אריאל וינדר: "הליגה שלנו היא הליגה השלישית. מדובר בליגה שנפתחה לפני 3 שנים בלבד. מהליגה הזו יש בחירה אם רוצים לעלות לליגה השנייה. ההישגיות נמדדת בעיקר בליגה השנייה, שם העפלה לליגה הבכירה כרוכה בתואר".

מן הסתם, וינדר שמח על ההצלחה. "הרגשה מצוינת, מרגש, השתחרר הרבה מתח. הבנות עשו קפיצת מדרגה עצומה. ההישג מתעצם במקום הזה, כי הקבוצה במהות לא מבוססת על שחקניות עבר שבאות מרקע של כדורגל. מדובר בהרבה עבודה סיזיפית באימונים ונחישות, הבנות התחברו עם הזמן והבינו שנרקם כאן משהו אחר ומיוחד. שנה שעברה סיימנו במקום השלישי".

תרצו לעלות לליגה השנייה? "יש פער גדול בין הליגות, בליגה השנייה כבר משחקות 11 מול 11, להבדיל מהשמיניות בליגה השלישית, וגם הליגה השנייה יותר אינטנסיבית עם משחקים פעם בשבועיים ולא פעם בחודש. מעבר לכך, המרקם מאוד עדין ולא כל הבנות זמינות במצב כזה. אני מאמין בבנייה לטווח ארוך עם יסודות בריאים ותשתית, כדי שבעתיד יהיו יותר בנות ונערות שתעשנה את קפיצת המדרגה לבוגרות".

למה אתה לא עובר

לאמן בקבוצת בוגרים? "אני מנהל את ביה"ס לכדורגל במודיעין עם 1,100 ילדים. זזתי אחורה לפני כמה שנים, כי מיציתי את תחום אימון הגברים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות