חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טבעי שזה טבעי

 

דשא סינטטי הוא כמעט כמו דשא אורגני, אבל בניגוד לדשא האורגני, לדשא הסינטטי יש רק את המעלות של הדשא האורגני, בלי החסרונות שלו.

 

ירוק ומזמין

הדשא הסינטטי הינו נעים למגע, ירוק ויפה. נעים לעין ומזמין לבילוי. בניגוד לדשא האורגני, הדשא הסינטטי תמיד ירוק, והוא לא מזמין את הנמלים אליו, הוא לא מצמיח חידושים ותמיד שומר על אחידות ואם יודעים לתחזק אותו הוא נותר גבוה ורענן לאורך זמן. הדשא הסינטטי הינו בשורה אמתית לאלו שרוצים גינה ירוקה לאורך כל עונות השנה בלי השקעה רבה. הדשא הסינטטי נותן מקסימום הנאה עם מינימום השקעה. אין צורך לשכור גנן שיטפח את החצר ביתית, ניתן לצאת רק כדי ליהנות בלי להשקיע כל מאמץ.

עשה זאת בעצמך

גינה ירוקה. עם מעט יוזמה והשקעה הגינה תיראה שווה במיוחד. צריך להכיר את הטכניקה ואת שלבי ההכנה, ההנחה והתחזוקה ותמיד הדשא הסינטטי ייראה טוב. כך ניתן יהיה ליהנות ממנו. כאשר ההתקנה של הדשא הסינטטי תיעשה שלב אחרי שלב בצורה יסודית, בלי לדלג על שום שלב, הדשא יונח בצורה טובה וההשקעה תישא פירות באופן מידי. תוך כמה שעות מהרגע שהדשא יהיה מונח במקום כבר ניתן יהיה לשבת ולבלות עליו.

שלב אחר שלב בהתקנת דשא סינטטי לבד

  • ניקיון המשטח
  • פיזור חצץ
  • הנחת יריעת חיפוי
  • הנחת הדשא הסינטטי
  • הידוק על ידי יתדות

היגיינה ואסתטיקה

כאשר ניגשים למלאכה יש לדאוג שהגינה תהיה נקיה. הסיבה הפשוטה היא על מנת להיות בטוחים שהדשא יונח על משטח חלק, אבל יש סיבה נוספת – כאשר מניחים דשא סינטטי על מנת לשוות לחצר מראה מטופח, ההשקעה תהיה שווה כאשר התוצאה תהיה מושלמת. גינה נקיה תעניק לכם סיפוק בסיום העבודה.

שכבה על שכבה

לאחר הניקיון ועקירת העשבים השוטים, זה הזמן לפזר את חצץ הסומסום. הוא זה שיבטיח שלא תתפתחנה הפתעות מתחת לדשא הסינטטי. את החצץ יש לפזר בצורה חלקה, כאשר לאחר הנחתו יהיה צורך להחליק אותו כדי ליצור מראה ישר עוד לפני הנחת יריעות החיפוי. השלב הבא יהיה שלב הנחת יריעות החיפוי, כאשר יריעות החיפוי השחורות יונחו בצורה מתוחה כדי למנוע גבשושים מתחת לדשא.

לקבוע יתד של יופי

השלב הכמעט סופי הוא שלב הנחת יריעות הדשא וחיתוכם, כאשר בסיום הנחת היריעות יש לחתוך את השאריות העודפות של הדשא. כך ניתן יהיה לראות את הגינה בעלת מראה מושלם.

לסיום, יש להניח את היתדות, כך הדשא יהיה מקובע למקום ויראה טבעי. זה הזמן להבריש את הדשא, להעלות את הסיבים שלו ולשוות לו מראה רענן וטרי.

התקנת דשא סינטטי לבד נותנת תחושת סיפוק רב. מלבד ההנאה בשימוש בדשא סינטטי, ההנאה של חדוות היצירה נותנת ממד נוסף של חוויה בשימוש בגינה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות