חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת ”מודיעין” - אלופת ליגת החובבים בכדורסל

 

בזמן שהנציגות הישראליות בגביעי אירופה השונים בכדורסל לא מצליחות להותיר את חותמן על היבשת הישנה פה בעיר הוכתרה ביום שישי אלופה חדשה של ליגת החובבים בכדורסל קבוצת ”מודיעין מכבים רעות” שגברה על קבוצת ”קשישים קלות” בתוצאה 52-50 בתום משחק צמוד ומותח במיוחד כיאה למעמד.

 

בזמן שהנציגות הישראליות בגביעי אירופה השונים בכדורסל לא מצליחות להותיר את חותמן על היבשת הישנה פה בעיר הוכתרה ביום שישי אלופה חדשה של ליגת החובבים בכדורסל קבוצת "מודיעין מכבים רעות" שגברה על קבוצת "קשישים קלות" בתוצאה 52-50 בתום משחק צמוד ומותח במיוחד כיאה למעמד.

ליגת החובבים בכדורסל שהחלה לפעול בינואר השנה משכה אליה 6 קבוצות וכ-80 שחקנים חובבים מעיר (ללא שחקנים מקצועיים) שרצו להשתלב במסגרת ליגה ולהתחרות בצורה מסודרת באולמות הספורט. המשחקים התנהלו בשיטת ליגה, כאשר כל הקבוצות שיחקו אחד נגד השנייה. לאחר סיום הליגה הסדירה, התקיימו משחקי הפליאוף שהביא אותנו למעמד הגמר הראשון בין "מודיעין מכבים רעות" ו"קשישים קלות".

המשחק החל כשידה של "מודיעין מכבים רעות" על העליונה. שחקני "קשישים קלות" לא ויתרו והצליחו לצמצם את ההפרש וכמעט להגיע לשווין אך המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קל לקבוצות "מודיעין מכבים רעות" בתוצאה 20:16.

החצי השני של המשחק התחיל בבליץ של "קשישים קלות" שהיו נחושים להפוך את התוצאה ולהגיע ליתרון. ואכן, הקשישים בהובלת גל דרוקמן, אלון דגן והמאמנים אבי זמיר ויאיר פרסטמן נצמדו למודיעין מכבים רעות שמצדם בעזרת גל כהן, רועי גפן, ישראל רווה ויורם ממן לא ויתרו והצליחו לבלבל את לוח התוצאות שהתהפך 11 פעמים רק ברבע האחרון. אל ההתקפה האחרונה של המשחק, כשהלוח מציג שוויון 50:50 יצאה קבוצת מודיעין מכבים רעות להתקפה אחרונה כאשר דרור אברילינגי התגבר על השמירה ועל המתח וקבר את סל הניצחון. הקשישים לא הצליחו לנצל את השניות הספורות שנותרו על השעון כדי להפוך בפעם ה-12 את התוצאה ולקול תרועת הבאזר נחתם המשחק בתוצאה 52:50 ובניצחון לקבוצת "מודיעין מכבים רעות" שהניפו בגאווה את הגביע.

בטקס חגיגי במעמד מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר, הוענקו גביעים לקבוצות, לשחקנים המצטיינים, למלך הסלים, איתי נתיב מקבוצת ציבונה קייזר, למארגני הליגה דני סיבוני ויוני אבקוב ולשופטי הליגה.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "אני רוצה לברך את שתי הקבוצות ששחקו בנחישות וסיפקו משחק מאוד צמוד, הקשישים שהם לא קשישים ואת מודיעין מכבים רעות שזכו. הרעיון להקמת ליגת החובבים נועד לתת לשחקנים מכל העיר לשחק בצורה מסודרת במסגרת ליגה ונמשיך לפעול על מנת להגדיל את מספר הקבוצות גם בשנה הבאה."

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "זו שנה ראשונה של הליגה הזאת וזה כיף לראות הרבה מאוד אנשים שלוקחים חלק בדבר הזה. אנחנו מתחילים משהו בשנה הראשונה והופכים אותו למסורת כדי שזה ימשיך ויגדל עם עוד קבוצות ועוד שחקנים על מנת שנוכל לחבר כמה שיותר אנשים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות