חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

500 משפחות נזקקות מחכות לסיוע לפסח

 

יש מספר סימנים לכך שחג פסח הולך ומתקרב: המצות שחזרו למדפים, ניקיון הבתים, והיערכות האגף לשירותים חברתיים לעזרת משפחות שזקוקות לסיוע. גם השנה עובדים באגף במרץ בכדי לסייע לכ-500 משפחות הגרות בעיר ומוכרות לאגף.

 

יש מספר סימנים לכך שחג פסח הולך ומתקרב: המצות שחזרו למדפים, ניקיון הבתים, והיערכות האגף לשירותים חברתיים לעזרת משפחות שזקוקות לסיוע. גם השנה עובדים באגף במרץ בכדי לסייע לכ-500 משפחות הגרות בעיר ומוכרות לאגף. באגף לשירותים חברתיים ציינו כי רשימת המשפחות הזקוקות לסיוע מתעדכנת בכל עת, כאשר לעיתים נוספות משפחות חדשות ולעיתים משפחות שהיו רשומות בעבר כבר אינן זקוקות לסיוע.

לקראת החג נרתמים גופים ואנשים פרטיים רבים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת. בין השאר ציינו באגף את "העמותה הצרפתית", שאנשיה גם גייסו כספים וגם הכינו 100 חבילות מזון, בשווי של מאות שקלים כל אחת. כמו כן, עמותת "עזר מודיעין", בראשות הרב סגל, תרמה 40 חבילות מזון, קהילת יזמ"ה תרמה 48 חבילות, ארגון "נשות מודיעין" תרם 20 חבילות, חב"ד תרמו 12 חבילות, החנות "אחד לבניין" תרמה 18 סלי מזון גדולים והקרן לידידות, שתרמה למשפחות המועדוניות תלושי מזון בסך 300 שקלים ותלושי ביגוד בסך 200 שקלים. באגף אמרו גם כי יש תורם, שביקש להישאר אנונימי, שתרם חמישה סלי מזון גדולים.

בנוסף אליהם היו גופים נוספים שתרמו תלושי קנייה לחג, ובהם "קואופ" שתרמה 10,000 שקלים, רשת "רמי לוי שיווק השקמה" שתרמה 6,250 שקלים, תורם אנונימי שתרם 1,650 שקלים ותושבים נוספים, אשר ביקשו לתרום בסתר. בנוסף לגופים אלו, באגף לשירותים חברתיים ציינו כי היו תושבים נוספים שבחרו להעביר תרומות פרטיות נוספת כמו תורמת שביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורה את המוצרים, ותורם נוסף שדאג לארוחת קייטרינג מבושלת למשפחה לערב החג.

סלי המזון ניתנים למשפחות הנזקקות ביותר, כאשר התלושים מחולקים לאלה שלא יקבלו סלים או כתגבור למשפחה שתקבל סל קטן יותר. חשוב לציין כי גם השנה אחד הדגשים בחלוקת המצרכים היה התאמת הסל לאופי המשפחה, בין אם בענייני כשרות ובין אם מדובר במשפחות ברוכות ילדים.

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, מודה על התרומות, מהעמותות ומהאנשים הפרטיים, שבעזרתן מצליח האגף לתת מענה למשפחות הרבות בעיר שמוכרות לאגף ונזקקות לעזרה לקראת החג. עוד הוסיף כי מגיעה תודה גדולה גם לעמותות שמחלקות חבילות מזון באופן עצמאי למאות משפחות בעיר, שאינן מוכרות לאגף.

רכזת המתנדבים באגף, רונית שטייגמן בניאן, התרגשה גם השנה מההירתמות הגדולה למען אלו הזקוקים לכך, וביקשה להודות בשם המשפחות שמקבלות את חבילות המזון ותלושי הקנייה, שבזכות התורמים הן יכולות לחגוג את החג כמו כולם ובאופן מכובד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות