חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השתלות שיניים - 5 המלצות חשובות

 

טיפולי השתלת שיניים הופכים בשנים האחרונות יותר ויותר נפוצים ונגישים לכלל האוכלוסייה. אם אתם סובלים ממחסור בשן אחת או כמה שיניים, שיקום הפה בעזרת טיפולי השתלה יחזיר לכם את החיוך לשפתיים וגם יעזור לכם ללעוס טוב יותר. טיפולי השתלות שיניים נותנים מענה הן לצרכים רפואיים והן לצרכים אסתטיים.

 

טיפולי השתלת שיניים הופכים בשנים האחרונות יותר ויותר נפוצים ונגישים לכלל האוכלוסייה. אם אתם סובלים ממחסור בשן אחת או כמה שיניים, שיקום הפה בעזרת טיפולי השתלה יחזיר לכם את החיוך לשפתיים וגם יעזור לכם ללעוס טוב יותר. טיפולי השתלות שיניים נותנים מענה הן לצרכים רפואיים והן לצרכים אסתטיים.

איפה כדאי לבצע את הטיפול?

שימו לב, לא כל רופא שיניים מוסמך לבצע השתלות שיניים, ולכן עליכם להקפיד לבחור ברופא בעל הכשרה מתאימה, ציוד מתאים וניסיון. המומחיות של הרופא הנה גורם משמעותי מאד להצלחת הטיפול. מרפאה מתאימה לטיפול תוכלו למצוא בעזרת המלצות של חברים ובני משפחה או בעזרת רשת האינטרנט המציגה בצורה מפורטת רשימות של מרפאות, המלצות, פרטים על רופאים והמלצות לטיפול מוצלח.

המלצה 1: הכנות לקראת הטיפול

לאחר שבחרתם מרפאת שיניים מתאימה יש לקבוע תור לבדיקה ראשונה, צילומים והרכבת תכנית הטיפול. רופא אחראי ומקצועי לא ירכיב תכנית טיפול ובטח שלא יבצע טיפול שיקומי כלשהו ללא סדרת צילומים. לאחר שתבצעו את הצילומים ירכיב הרופא את תכנית הטיפול ויפרט בפניכם את רשימת הטיפולים הדרושים והשלבים בדרך אל החיוך המושלם שלכם.

שלב ההכנות לטיפול כולל במידת הצורך טיפולי עקירה, טיפולי הרמת סינוס להכנת החניכיים לקראת הטיפול, טיפולי הארכת כותרת, טיפולי ניקוי אבנית, סתימות ועוד. בשלב ההכנות לטיפול והרכבת תכנית הטיפול, אתם כמטופלים רשאים וצריכים לשאול שאלות. יש לכם זכות מלאה להבין את ההליכים הרפואיים, לקבל פירוט עלויות, להכיר את לוח הזמנים של הטיפולים.

המלצה 2: איך מתמודדים עם הכאבים?

טיפולי השתלת שיניים כרוכים בהליך כירורגי שבמהלכו מחדירים שתל טיטניום אל החניכיים. ההליך מתבצע תחת הרדמה מקומית. טכניקת ההרדמה בה משתמשים רופאי השיניים היום מבטיחה כי לא תרגישו כאב במהלך הטיפול. אם אתם בכל זאת מרגישים בכאב, הרופא יוסיף עוד קצת חומר הרדמה.

כאבים באזור הטיפול יופיעו לאחר מספר שעות כאשר השפעת החומר המרדים תפוג. משככי כאבים רגילים הנמכרים היום ללא מרשם רופא יוכלו להקל על הכאבים בהתאם להמלצת הרופא המטפל. עצה של בעלי ניסיון – אפשרו לעצמכם לנוח לאחר הטיפול כ-24 שעות לפחות.

המלצה 3: כמה עולה השתלת שיניים היום?

הטיפולים מתומחרים על פי שווי חומרי הגלם והכשרת הרופא. רוב האנשים יסכימו כי מחיר טיפולי השתלת שיניים אינו זול, אך אין זהו תחום בו נמהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מרפאות מציעות היום פריסת תשלומים נוחה, אפשרות למימון חלקי בעזרת פוליסת ביטוח שיניים ומחירים הוגנים.

המלצה 4: מתי כדאי להתחיל את הטיפול?

טיפולי השתלת שיניים דורשים זמן. היום כבר אפשר אמנם למצוא שתלים דנטליים המתאימים להשלמת הטיפול כולו בתוך 24 שעות, אך חשוב לזכור כי הגוף זקוק גם לזמן החלמה. על כן, אם אתם מעוניינים בשיקום הפה לקראת אירוע משפחתי או נסיעה לחו"ל כדאי להקדים להתחיל את הטיפול כחצי שנה לפני המועד.

המלצה 5: כדאי לשאול את הרופא על סיכויי ההצלחה

אחוזי ההצלחה בקרב טיפולי השתלות שיניים גבוהים מאוד, אך חשוב לדעת כי הטיפול אינו מתאים לכולם. רגע לפני שאתם מתחילים בטיפול כואב ומשלמים את מיטב כספכם, חשוב לוודא מול הרופא כי קיימים כל התנאים הדרושים להצלחת הטיפול. שלב זה חשוב מאוד בעבור מעשנים או מטופלים הסובלים ממחלות חניכיים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות