חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

שלמה ארצי, עומר אדם ומשה פרץ בפארק ענבה

 

שלמה ארצי והמופע המשותף של עומר אדם ומשה פרץ יחנכו את עונת ההופעות הסגורות הראשונה של פארק ענבה בחודש יולי הקרוב. כחלק מהתפתחותה של העיר, הוחלט בעירייה עוד בשנה שעברה להפוך את פארק

 

שלמה ארצי והמופע המשותף של עומר אדם ומשה פרץ יחנכו את עונת ההופעות הסגורות הראשונה של פארק ענבה בחודש יולי הקרוב. כחלק מהתפתחותה של העיר, הוחלט בעירייה עוד בשנה שעברה להפוך את פארק ענבה למקום שיכול לארח גם אירועים והופעות סגורות בתשלום, כדוגמת בריכת הסולטן בירושלים, אמפי שוני, לייב-פארק ראשון לציון והאמפי של קיסריה.

לפני כשנה, בחודש ספטמבר שעבר, קיימה העירייה, באמצעות אגף תרבות ואירועים, שיפיק את ההופעות ביחד עם מינהלת אופק האחראית על פארק ענבה, "ניסוי כלים" ראשון מסוגו, כאשר התקיימה בפארק הופעה סגורה של להקת "כנסיית השכל". האירוע, שהיה ממומן כחלק מפרויקט ארצי של מפעל הפיס ומשרד התרבות, זכה להצלחה גדולה והגיעו לצפות בו יותר מ-6,000 איש. למרות שההופעה הייתה מסובסדת, שאר ההיערכות הטכנית והלוגיסטית, האבטחה וההפקה, התקיימו באופן מלא. מאז בוצעו עבודות פיתוח ושדרוגים נוספות על מנת להכין את הפארק להופעות נוספות.

בישיבת מועצת העיר האחרונה הודיע ראש העיר, חיים ביבס, על הזמרים שיפתחו את ההופעות הראשונות, כאשר קהל היעד הוא תושבי מודיעין מכבים רעות והסביבה. למרות שמדובר בהפקה עירונית, מתכונת קיום שני האירועים הגדולים היא לפי תכנית כלכלית מסודרת שמטרתה מכירת כרטיסים במחיר אטרקטיבי מצד אחד, ביחס להופעות דומות בארץ, אך מצד שני כיסוי העלויות והבטחת הכנסה שתצדיק את ההשקעה הכלכלית, כפי שקורה בכל הופעה מסחרית אחרת. זאת בשונה מהופעות ה"חינם" שפתוחות לקהל הרחב ומתקיימות לדוגמה בעמק החולה.

בעירייה מציינים כי פרטי ההפקה לקיום האירועים נסגרים באופן סופי בימים אלה, ורק לאחריהם יפורסמו מועדים סופיים, שעות, מחירי כרטיסים והסדרי תנועה והגעה.

ראש העיר, חיים ביבס: "הבאת הופעות סוגרות לעיר בתשלום היא חלק נוסף בהתפתחותה התרבותית של העיר. חשוב לנו להביא אומנים מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה הישראלי כדי לתת לתושבי העיר אפשרות ליהנות מההופעות קרוב לבית, ולהפוך את העיר למוקד תרבותי ברמה הארצית. כאשר מסתכלים לעתיד, עם בניית מרכז העיר הכולל את מקומות הבילוי, החנויות ומרכז ההופעות הסגור העירוני, יחד עם מיתוגו של פארק ענבה כמתחם הופעות בקיץ, יהפוך מרכז העיר לאזור תוסס ותרבותי הנותן מענה לתושבי העיר ולאורחים מהאזור כולו."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "הופעות סגורות בתשלום ישימו את מודיעין מכבים רעות ללא ספק על מפת התרבות בישראל. אנחנו מתחילים באופן מדוד ושקול עם שתי הופעות ראשונות בקיץ הקרוב, ובעתיד נפיק לקחים במטרה לקיים הופעות נוספות באופן מסורתי בכל שנה, שכן מדובר בהפקה מורכבת ולא פשוטה, אותה מוביל אגף התרבות ואירועים בעירייה. חשוב לציין כי ההופעות הסגורות בתשלום הן בנוסף לאירועי הקיץ הרגילים, ולא במקום. תכנית הקיץ הקבועה של העיר, הכוללת הופעות פתוחות, סרטים, אירועים בשכונות ומופעי ילדים, תימשך כרגיל ובחינם, ללא קשר לתוספת שני האירועים הסגורים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות