חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

וילות נופש

 

כאשר אנו חושבים על אפשרויות שונות של מבנים להשכרה, ניתן להעלות מספר הצעות: צימרים, לופטים, או וילות, עם דגש על וילות נופש שבשנים האחרונות הפכו לאובייקט הפופולרי ביותר בתחום תיירות הפנים.

 

כאשר אנו חושבים על אפשרויות שונות של מבנים להשכרה, ניתן להעלות מספר הצעות: צימרים, לופטים, או וילות, עם דגש על וילות נופש שבשנים האחרונות הפכו לאובייקט הפופולרי ביותר בתחום תיירות הפנים. הסיבה לכך פשוטה, הוילות היוקרתיות מתאימות למגוון רחב ביותר של נסיבות, לקבוצות קטנות וגדולות, זוגות ומשפחות. ניתן למצוא וילה לנופש בגדלים שונים וברמת איבזור שונה, אך כמעט בכל הוילות תמצאו בריכות, ג’קוזי, חדרי שינה מפוארים. כאשר מדובר בוילות באזור הצפון, כל העניין ילווה גם בנוף עוצר נשימה שלא רואים בשום מקום אחר.

וילות נופש למשפחות עם בריכה – החלום של כולנו

בריכה מהווה את התהוות הנופש – זו הסיבה לכך שלאורך שנים ארוכות משפחות היו לוקחות דילים שונים בבתי מלון, על מנת ליהנות מגישה פתוחה לבריכה בזמן השהייה. אך וילות נופש נותנות מענה הרבה יותר טוב לצורך הזה, משום שבניגוד לבית מלון שבו הבריכה נסגרת בשלב כלשהו ויש הגבלות שונות, בוילה ניתן ליהנות בבריכה מתי ואיך שרוצים, אפשר אפילו לתת לילדים לשהות בה בשעות הערב (בתור מקרה יוצא מן הכלל לרגל הנופש). מדובר גם במקום מרכזי עבור אירועי מסיבות רווקים ורווקות שלא יכולים להתקיים בלי מספיק מקורות מים. לחוייה המושלמת אפשר גם ליהנות מבילוי בג’קוזי. היופי של נופש בוילה הוא שמקומות אלה מאפשרים בילוי נוח בכל מצב ולרגל כל אירוע שהוא. כך, השכרת של וילות מפוארות זה בילוי שמתאים לכל שכבות האוכלוסיה ללא הפלייה – וזה פשוט נהדר, משום שכך גם האנשים בעלי האמצעים הדלים יחסית (למשל, במגזר החרדי), עשויים ליהנות מחופש בסטנדרטים גבוהים ובמחירים הגיוניים.

 

מה אפשר לעשות במסגרת וילה לסופ"ש?

אם בחרתם להשכיר וילה לימי שישי-שבת, הבילוי שלכם תלוי במידה רבה באטרקציות שיש בתוך הוילה עצמה. בין האפשרויות שעשויות להיות לכם: מקרן ו/או מערכת צפייה מתקדמת, חדרי שינה מפוארים, אטרקציות דוגמת שולחן סנוקר, פליי סטיישן, אקס בוקס ועוד. המגוון הרחב של אטרקציות הופך את האפשרות להשכרת וילה לנופש משפחתי לפיתרון הטוב ביותר, משום שכולם יכולים לנוח באותה המידה, גם כאשר מדובר במשפחה עם ילדים קטנים. כך בדיוק נראה כיום נופש למשפחות בארץ בצורתו הקלאסית ביותר.

 

ומה עם בני זוג?

למרות שההרכב המשפחתי והזוגי שונה מאוד במהותו, ניתן לראות היצע רחב מאוד של וילות נופש המיועדות לבילוי זוגי. לדוגמא, ניתן להשכיר חלק של מתחם וילות יוקרתי וליהנות מכל היתרונות של וילה לצד פרטיות מושלמת. בתנאים אלה  ניתן לעשות הכל, ליהנות מאירוע רומנטי ראשון ביחד, להציע נישואין, לחגוג יום נישואין, פשוט להיות ביחד כדי לחזק את הזוגיות. וילה לזוגות זהו גלגל ההצלה האולטימטיבי לזוגות שזקוקים לזמן איכות ביחד, וזקוקים לו ממש עכשיו. השכרה של וילות מעולם לא הייתה מגוונת, יעילה ואיכותית יותר כפי שהיא היום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות