חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מכשירים כיכר בצומת עמק איילון-

 

העירייה עדכנה השבוע כי בימים הקרובים יחלו העבודות להקמת כיכר נוספת בעיר, בצומת בין עמק איילון לרחוב כליל החורש, בסמוך למרכז המסחרי ”מודיעין סנטר”. הקמת הכיכר נועדה להסדיר את התנועה בצומת ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

 

העירייה עדכנה השבוע כי בימים הקרובים יחלו העבודות להקמת כיכר נוספת בעיר, בצומת בין עמק איילון לרחוב כליל החורש, בסמוך למרכז המסחרי "מודיעין סנטר". הקמת הכיכר נועדה להסדיר את התנועה בצומת ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

לפני כשבועיים פורסמו נתוני עמותת "אור ירוק", לפיהם מודיעין מכבים רעות היא אחת מהערים הבטוחות בישראל בתחום הבטיחות בדרכים עבור הולכי הרגל. על פי נתוני העמותה, יחס הולכי הרגל הנפגעים מתאונות דרכים בין השנים 2016-2013 הוא מהנמוכים בארץ. נתונים אלה הינם תוצאה של תשומת לב הנהגים, כמו גם העובדה כי במהלך שמונה השנים האחרונות השקיעה העירייה משאבים ומאמצים רבים למיתון התנועה ולטיפול בצמתים מסוכנים, כמו הוספת עשרות כיכרות, שיפור שדה הראייה ושדרוג רשת הכבישים העירונית.

הודות לבניית הכיכר כוללות, בשלב הראשון, העתקת עמודי התאורה ובהמשך ביטול איי התנועה הקיימים בצומת. מהעירייה נמסר כי במהלך העבודות, שיימשכו מספר חודשים, יתכנו שיבושים בהסדרי התנועה, והנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט והתמרור שיוצבו במקום.

נוסף על הכיכר בעמק איילון, בימים אלה החלה העירייה בהקמתן של שתי כיכרות נוספות בשכונת מוריה, במפגשים של רחוב אסתר המלכה עם שדרות מנחם בגין צפון ומנחם בגין דרום. בימים אלה מתקיימות באזור זה עבודות תשתית להקמת הכיכרות, כולל הסדרת מדרכות, שביל אופניים ועוד. כמו כן, העירייה נמצאת בימים אלה בשלבי תכנון מתקדמים להקמת כיכר נוספת בצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל, בסמוך למתחם היכל התרבות ולמועדון הכושר "הולמס פלייס". עבודות אלה מצטרפות לעבודות שבוצעו במהלך החודשים האחרונים לבניית ארבע כיכרות בעיר: הכיכר בשדרות יצחק רבין במפגש עם רחוב יהודה, שהקמתה הסתיימה לאחרונה, ובימים אלה נמצאת בשלבי עבודות הגינון, שתי כיכרות שברחוב דוד אלעזר, במפגש עם רחוב משה דיין ובמפגש עם רחוב מוטה גור, והכיכר שבצומת הרחובות משה דיין ועמק זבולון. בנוסף, הורחבה הכיכר שבצומת הרחובות דוד אלעזר ויעקב דורי.

כמו כן, העירייה סיימה לאחרונה לבצע עבודות שדרוג לכבישים במכבים וברעות, ברחובות יקינטון, פשוש ולילך, כאשר בעוד מספר שבועות יחלו עבודות גיאומטריות להסדרת מקומות חנייה נוספים ברחוב הלוח העברי, בסמוך למפגש הרחוב עם עמק האלה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון: "אין שמח ממני כאשר אנו מצליחים לקדם ולשנות היבטים רבים בתחום התחבורה, בהתאם לצרכי התושבים ולפניותיהם, והוספת החניות בלוח העברי הינה דוגמה לכך. כל תושבת ותושב יכולים להבחין בשטח במהפכה התחבורתית, במסגרתה אנו מוסיפים חניות, בונים מעגלי תנועה, מוסיפים תחנות אוטובוס מקורות, מגבירים את תדירות הקווים ומוסיפים קווים נוספים. גולת הכותרת תהיה כמובן חנוכת מרכז התחבורה בעוד 3 חודשים, אשר ישנה את התחבורה בציבורית בעיר ללא היכר. נמשיך להיות קשובים לצרכי התושבים ונפעל בכל מקום שנוכל על מנת להוסיף ולשפר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות