חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נחנכו משרדי העירייה החדשים בעמק האלה

 

ביום ראשון האחרון נערך טקס גזירת הסרט וקביעת המזוזה במבנה העירייה החדש שברחוב עמק האלה, בנוכחות ראש העיר, חיים ביבס.

 

ביום ראשון האחרון נערך טקס גזירת הסרט וקביעת המזוזה במבנה העירייה החדש שברחוב עמק האלה, בנוכחות ראש העיר, חיים ביבס.

מבנה זה יכיל את המשרדים החדשים של האגף לשירותים חברתיים, של המחלקה לצרכים מיוחדים ושל השירות הפסיכולוגי החינוכי (השפ"ח), השייך למינהל החינוך. הקמת המבנה נועדה לשפר את חוויית השירות של התושבים ואת סביבת העבודה של העובדים.

את גזירת הסרט המסורתית וקביעת המזוזה ביצע ראש העיר, חיים ביבס, בליווי ממלא מקומו, שלמה פסי, סגני ראש העיר, אילן בן סעדון, המחזיק בתיק השירותים החברתיים, ומויש לוי, המחזיק בתיק החינוך, חברי המועצה מיכאל חרל"פ, שמעון גואטה וג’וני קליין. בטקס נכחו גם מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, מנהלת המחלקה לצרכים מיוחדים, דורית קוטלר, מנהלת השפ"ח, שפרה טריביץ, מנכ"ל החכ"ל, משה אשכנזי, יו"ר הנהגת ההורים, אמציה דויטש, יו"ר פורום ארגוני המתנדבים, מיגל הרף, וכמובן עובדי המבנה החדש.

בטקס אמר ביבס כי העירייה משקיעה רבות בתחומי החינוך והרווחה, וכי כסף רב ימשיך להיות מושקע בתחומים אלו, אשר נותנים מענה לתושבי העיר. "לכם, העובדים שמתעסקים בעשייה כל כך מרכזית בעיר, מגיע מבנה מתאים, אשר בו תוכלו לעבוד הכי טוב שאפשר. אתם עושים עבודה נפלאה, ולא במקרה מודיעין מכבים רעות היא אחת מהערים המובילות בישראל. כעת, ניתן לתת במתחם אחד מענה לצרכים ולגילאים שונים. נמשיך לשים את תושבי העיר במרכז העשייה, ותודה לכל מי שעבד בכדי שנוכל לפתוח היום את המבנה."

במבנה החדש יש שתי קומות בגודל של כ-720 מ"ר כל אחת. בקומה הראשונה נמצאים משרדי האגף לשירותים חברתיים, וכן מתחם המחלקה לצרכים מיוחדים. בקומה השנייה יושבת מחלקת השפ"ח, והיא כוללת חדרי קבלה וטיפול של עובדות השירות הפסיכולוגי.

פתיחת מבנה זה מאפשרת את המשך תהליך הפינוי של אתר הקרוואנים שבשדרות החשמונאים. בשלב זה עברו מהאתר, בנוסף לעובדי האגף לשירותים חברתיים, גם עובדי אגף תרבות ואירועים, שמשרדם החדש הוא במרכז הרב תחומי, היכן שהייתה עד כה המחלקה לצרכים מיוחדים. כעת, המתחם של המרכז הרב תחומי, של היכל התרבות ושל הספרייה העירונית הופך לקריית התרבות העירונית.

כחלק מתהליך המעבר, לא תהיה במשרדים אלה קבלת קהל עד ליום שלישי 7.2, אז יחזרו שעות הקבלה לסדרן, רק שהפעם הן יתקיימו במבנה החדש שברחוב עמק האלה מול בית 26.

האגף לשירותים חברתיים יקבל קהל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-16:00. כמו כן, קבלת קהל ומענה טלפוני בתחום זקנה ושיקום (נכות, מוגבלות שכלית התפתחותית ואוטיזם) יהיו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00 ל-12:00. במקרי חירום ניתן לפנות גם למוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 106.

מחלקת החינוך המיוחד תקבל קהל בימים ראשון וחמישי בשעות 08:00 – 10:00 ובימים שני ורביעי בשעות 13:30 – 15:30. מחלקת השירות הפסיכולוגי החינוכי תקבל קהל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-16:00, בתיאום מראש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות