חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שלושה סייפים לסגל נבחרת ישראל לנוער

 

בסוף השבוע האחרון נערכה בגני תקווה אליפות ישראל בסייף לנוער אשר היוותה את הקריטריון האחרון לכניסה לנבחרת ישראל.

 

בסוף השבוע האחרון נערכה בגני תקווה אליפות ישראל בסייף לנוער אשר היוותה את הקריטריון האחרון לכניסה לנבחרת ישראל. בתחרות השתתפו כ-200 ספורטאים ממועדונים שונים ברחבי הארץ. כשהם חמושים בקסדות, חליפות לבנות ובכלי דקירה התחרו המשתתפים בקרבות של אחד על אחד כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניהם – ניצחון שיכניס אותם לנבחרת ישראל. את מודיעין מכבים רעות ייצגו בתחרות הסייפים של המועדון המקומי "סייפי מודיעין", הפועל בעמותת סחלבים בהדרכתם של דימה פודולסקי ו-ויקטור גלז. בתום סבב קרבות מותח היה זה עדי גוטמן (19) שהצליח לגבור על כל מתחריו וקטף את המקום הראשון. חברתו למועדון, יאנה בוטביניק (18), עלתה גם היא על הפודיום לאחר שזכתה במקום השלישי. תומר לחיאני (18) גם הוא סייף מהמועדון המקומי הגיע למקום החמישי בתחרות.

בזכות ההישגים אלה בתחרות זו ובזכות הניקוד שצברו בתחרויות הקריטריון עד כה, הצליחו השלושה להיכנס לסגל נבחרת ישראל לנוער. הנבחרת הישראלית, כוללת שמונה סייפים וסייפות, והיא תייצג את ישראל באליפות אירופה שתיערך בבולגריה בחודש מרץ וכן באליפות העולם, שתיערך גם היא בבולגריה חודש לאחר מכן.

כזכור, לבוטביניק וגוטמן זו לא הפעם הראשונה שהם מייצגים את העיר בנבחרת ישראל לנוער. השניים יצגו את ישראל בשנה שעברה באליפות אירופה לנוער שנערכה בסלובקיה. לחיאני, לעומת זאת, נכנס השנה לראשונה לנבחרת וכבר החל באימונים לקראת התחרויות הבינלאומיות.

המאמנים דימה פודולסקי וויקטור גלז: "זה כבוד גדול לעיר בכלל ולמועדון המקומי בפרט שמתוך שמונה סייפים שנכנסו לסגל נבחרת ישראל שלושה מהם הם מהמועדון שלנו. הצלחת השלושה היא תוצאה של עבודה קשה והתמדה באימונים לצד יכולות אישיות והתמיכה שאנו כמועדון מקבלים מאגף הספורט בעמותת סחלבים. אנחנו כעת עם הפנים לאליפות אירופה ואליפות העולם ואין לנו ספק שהסייפים שלנו יגיעו להישגים מרשימים גם שם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות