חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נבחרת הכדורגל של עירוני ב` זכתה באליפות מחוז ירושלים

 

נבחרת הכדורגל של תיכון עירוני ב’ ע”ש יצחק רבין זכתה באליפות מחוז ירושלים, לאחר שניצחה את הנבחרת של תיכון רנה קסין מירושלים בתוצאה של 0:3. בעקבות הזכייה העפילה הנבחרת, בה חברים תלמידים מכיתות י’-י”ב, לאליפות הארצית שתתקיים בחודש פברואר הבא בחיפה.

 

נבחרת הכדורגל של תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין זכתה באליפות מחוז ירושלים, לאחר שניצחה את הנבחרת של תיכון רנה קסין מירושלים בתוצאה של 0:3. בעקבות הזכייה העפילה הנבחרת, בה חברים תלמידים מכיתות י’-י"ב, לאליפות הארצית שתתקיים בחודש פברואר הבא בחיפה.

אמנם תוצאת משחק הגמר מרמזת על משחק חד צדדי, אולם שחקני עירוני ב’ עשו אותו קל כאשר עלו נחושים למשחק ולא ויתרו אף לרגע לקבוצה מבית הספר רנה קסין. את השערים לטובת עירוני ב’ כבשו קורל רודיטי, עידן נבט ותומר בן הרוש. לאחר הזכייה באליפות זכו השחקנים לשמוע עוד בשורה, כאשר הוועדה המארגנת של הטורניר הודיעה כי לשחקן מצטיין נבחר רון שלמה מכיתה י"ב.

כאמור, האליפות הארצית לבתי ספר תיערך בחודש פברואר, כאשר במסגרת הבית המוקדם יתחרו בחורינו המצוינים מעירוני ב’ מול תלמידי תיכון מקיף ה’ ראשון לציון ומול תלמידי תיכון מקיף סכנין.

מאמן הנבחרת, אלי חייט, הדגיש שייחוד הקבוצה, והדבר שמוביל אותה להצלחה, הוא הגיבוש בין השחקנים ותחושת ההקרבה למען הקבוצה: "אני גאה מאוד בבחורים שהביאו כבוד גדול לבית הספר ולעיר, ואני מבטיח שנעשה את מירב המאמצים בכדי לייצג את העיר ואת מחוז ירושלים בכבוד באליפות הארצית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות