חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מדליות בג`ודו לבנות של מיטב מודיעין

 

בשבוע שעבר נערכה בהיכל הספורט באשדוד אליפות ישראל בג’ודו לקדטים בהשתתפות כ-300 ספורטאים וספורטאיות מכל רחבי הארץ. את מודיעין מכבים רעות ייצגו בתחרות שלוש ג’ודאיות מקומיות מבית הספר לג’ודו ”מיטב מודיעין” הפועל בעמותת סחלבים בהנהלתם של נתי כפרי ואייל בכר.

 

בשבוע שעבר נערכה בהיכל הספורט באשדוד אליפות ישראל בג’ודו לקדטים בהשתתפות כ-300 ספורטאים וספורטאיות מכל רחבי הארץ. את מודיעין מכבים רעות ייצגו בתחרות שלוש ג’ודאיות מקומיות מבית הספר לג’ודו "מיטב מודיעין" הפועל בעמותת סחלבים בהנהלתם של נתי כפרי ואייל בכר. הבנות כבשו את הפודיום וחזרו הביתה עם שלוש מדליות. בעקבות ההישג המרשים הן תצאנה בקרוב גם לסבב תחרויות באירופה.

את אולם הספורט באשדוד מילאו ביום שישי שעבר מאות ג’ודאים צעירים שהגיעו בחלוקים לבנים וכחולים והתחרו ביניהם בקרבות ג’ודו, בקטגוריות המשקל השונות. שחר צפריר, ממיטב מודיעין, שחזרה לאחרונה מפציעה ארוכה אחרי מספר חודשים ללא תחרויות ואימונים, השתתפה בקטגוריית המשקל 63 ק"ג וזכתה במקום הראשון ובמדליית זהב. זאת לאחר שסיימה את כל ארבעת הקרבות שלה באיפון (הטלה של היריבה על הגב). חברתה למועדון, עומר אטיאס עלתה לפודיום לאחר שזכתה לסיים את הטורניר במקום השלישי באותה קטגוריית משקל. זאת לאחר שהפסידה בקרב הראשון אך הצליחה להתאושש ולהתעלות על עצמה בשלושת הקרבות הנוספים ובכך תפסה מקום של כבוד על הפודיום לצד צפריר. בקטגוריית המשקל 48 ק"ג זכתה קרן וייס, גם היא מהמועדון המקומי, שחזרה הביתה עם מדליית ארד. בזכות ההישגים באליפות זו, יצאו הבנות בחודשים הקרובים, יחד עם חברתן למועדון, גל נחום, לסבב תחרויות בספרד, רומניה ופורטוגל המהוות תחרויות קריטריון לקראת אליפות אירופה ואליפות העולם.

המאמן אייל בכר, בעל חגורה שחורה דאן 3: "בנות המועדון הביאו כבוד נוסף למועדון ולעיר כולה עם הזכייה באליפות ישראל. כעת אנחנו עם הפנים קדימה לתחרויות הקרובות באירופה ואין לי ספק שגם שם יציגו הג’ודאיות שלנו ביצועים מרשימים שיקנו להן את הניקוד הנדרש להשתתפות באליפות אירופה ובתקווה גם באליפות העולם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות