חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 27 בינואר – 2 בפברואר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב. הורוסקופ שבועי: 27 בינואר – 2 בפברואר 2017

 

   טלה

שישי-שבת: מתרחש ראש חודש במזל דלי, מצב שעשוי להעשיר את חיי החברה שלכם. אתם נכנסים עכשיו לקצב משוחרר והרפתקני שהולם אתכם. בחודש הקרוב צפויה עלייה בקצב הפעילות ותורגש התמקדות במשימות שעניינן התבלטות, מנהיגות ועצמאות. גילויי יוזמה מצדכם עשויים לזכות אתכם בתשומת לב. שני-שלישי: מצריכים התנהגות זהירה, מסודרת ומתוכננת בענייני כספים והשקעות.

 

שור

אופייכם השמרני נוטה לבחור במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח. מנגד, העומס והלחץ הגוברים סביב סוגיה מסוימת, עלולים לגרום לחילוקי דעות מתישים. בגינם אתם נאלצים להישיר מבט ישיר ומציאותי יותר על הנסיבות והאילוצים בחייכם. אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. שימרו על דיסקרטיות.  אפשרויות חדשות עדיין קורצות לכם מכיוון חו"ל.

 

תאומים

ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם אם תהיו עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווים לגחמות אשר עלולות להשתנות בן רגע. במחצית הראשונה של השבוע אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. כדאי לגלות מידה של רגישות ושל גמישות. המחצית השנייה של השבוע עשויה ללמד על צורך להתרחק מהשגרה, להעז ולהתנסות.

 

סרטן

השבוע הנוכחי נוטה להיות חסר כיוון או יציבות, שלא בדיוק מתאים לתחושת הביטחון והשייכות שחשובה לכם. ייתכן בשל ענייני כספים בוערים. הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש. השקיעו בעצמכם, בבני משפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. מפגש מעניין יעורר בכם סקרנות ורצון להעמיק את הקשר. אל תתפזרו על יותר מדי תחומים, רק באלה הבטוחים מבחינתכם.

 

אריה

הירח החדש מול מזלכם בימי סוף השבוע עשוי להדגיש ענייני זוגיות, שותפויות ועבודה. תהיו שופעי רעיונות, פעילים ויצירתיים. אריה הוא מזל ספונטני, שלא אוהב להיות מחושב והגיוני, אבל תיאלצו לנקוט גישה מעשית ומבוקרת כדי להימנע ממתחים או קונפליקט נלווים. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. רביעי-חמישי: אתם ניידים והישגיים, וכיאה למזלכם, מלאי קסם אישי.

 

בתולה

הירח החדש בימי סוף השבוע עשוי להתאפיין בעבודה רבה ומאומצת וברגישות בריאותית. חשוב שתשימו לב לכך ושתהיו מודעים למגבלותיכם. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. גם אם לא תשיגו את מטרותיכם מיד, התמדה ומאמץ יובילו אתכם בכיוון הנכון. ונוס מול מזלכם במזל דגים: עשוי להשפיע על חיי האהבה והזוגיות שלכם, ואף מאפשר עשייה ברוכה בתחומי היצירה.

 

מאזניים

ירח חדש בשישי-שבת עשוי להיטיב עימכם, במיוחד אם תהיו מוקפים בחברה אוהדת ומפרגנת. זהו יום מתאים לפגישות ולהיכרויות. ימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים בוערים ולסחוף להוצאות גדולות. יש להבחין בין עיקר לטפל, ההשקעה היא למען מטרה מסוימת ומוגדרת, וההישגים הם פועל יוצא של ההשקעה. מיקום כוכב מארס מול מזלכם עשוי לגרור מתחים עם בני זוג ושותפים.

 

 עקרב

ענייני בית ומשפחה עשויים לאפיין את הירח החדש בשישי-שבת. מארס כוכבכם מצפה מכם לפעול ביתר כוח ומרץ, לקדם דברים או ליזום דברים חדשים. לכן חשוב שהחשיבה שלכם השבוע תהיה מסודרת יותר, שיטתית, אחראית, מדויקת ומאורגנת. רק כך תוכלו להבליט את המקוריות ואת התעוזה שלכם. הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת. ענייני רגשות, אהבה וסקס – מקבלים דגש.

 

קשת

הגיע הזמן להשתחרר מההתלבטויות שהכבידו בזמן זה או אחר על חייכם. הירח החדש בשישי-שבת עשוי להעיד כי בחודש הקרוב אתם עשויים להיות עסוקים בפרויקטים חדשים או בפעילויות חברתיות. שימו לב: רגשותיכם בסימן של סחרור ואופוריה, לכן יש גם צד אחר למשוואה. עדיף להאמין בקשר ישן וטוב מאשר להיכנע לפיתויים לטובת הרפתקה רומנטית (אידיאליסטית) סוערת.

 

גדי

הירח החדש (בשישי-שבת) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות ודורש עירנות ואחריות. למגעים פיננסיים כאלה ואחרים יש השפעה חזקה על הרגשתכם. הגדי מסמל צמצום, מחסור וצורך להתייעל ולמנוע בזבוז. כדי להימנע מסיכון יש להגדיר מטרות וגבולות בקשר עסקי או אחר, שיועילו לשני הצדדים. ענייני רגשות, אהבה וסקס עשויים להיות מודגשים אצל אלה המעוניינים בכך.

                                           

דלי

מקוריותו של הדלי וסלידתו מהשיגרתי והמקובל - מובילות אותו למחוזות אחרים, לרעיונות שאין לאף אחד אחר ולייחודיות המתבטאת בהיותו מרוכז בעצמו (לא רואה אף אחד ממטר) גם כאשר הוא מוקף באנשים. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת תשומת לב והתעניינות. הירח החדש במזלכם מגביר את שאפתנותכם לקראת החדש, מגבירים עצמאות ומפסיקים עם מה שאבד עליו הכלח.

 

דגים

הירח החדש בשישי-שבת עשוי להשפיע על האנרגיות שלכם. מיקום ונוס בדגים עד תחילת חודש פברואר ידגיש יצירתיות, נסיעות, קשרים עם חו"ל ורגשות. אין כמו ילידי המזל, שיודעים לארח ולתת הרגשה ביתית, חמה ומלטפת. מיקום כוכבים משמעותיים בבית החברתי שלכם מביאים עימם את הצורך בריגושים ובדרמות. היכרות מסקרנת, אך מורכבת, מעוררת ומושכת התעניינות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות