חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין עצרה את בית”ר נורדיה

 

במשחק שנערך באצטדיון החדש הוציאה מודיעין נקודה מול א.ס. נורדיה הירושלמית, אחת הקבוצות החזקות בליגה ב’. עירוני מודיעין יכולה להרגיש תחושת החמצה מסוימת, מאחר וספגה שער שוויון כואב ממש לקראת הסיום.

 

עירוני מודיעין עצרה את בית"ר נורדיה
 
עירוני מודיעין עשויה שלא להשתחל בסופה של העונה לפליי אוף העליון, אולם חניכיו של דני רודיטי השכילו לרשום מספר תוצאות מכובדות. אחת מהן הגיעה במחזור האחרון ה-18. במשחק שנערך באצטדיון החדש הוציאה מודיעין נקודה מול א.ס. נורדיה הירושלמית, אחת הקבוצות החזקות בליגה ב’. עירוני מודיעין יכולה להרגיש תחושת החמצה מסוימת, מאחר וספגה שער שוויון כואב ממש לקראת הסיום. בעקבות תוצאת התיקו ירדה מודיעין שלב אחד בטבלה למקום השמיני, אולם הפער מהמקום החמישי נותר בעינו על חמש נקודות. צעירי רהט נוצחה ע"י בית"ר גבעת זאב, אך נותרה במקום החמישי המיוחל. במחזור הקרוב תצא עירוני מודיעין למשחק חוץ קל על הנייר במעלה אדומים מול בית"ר המקומית. כל תוצאה פרט לנצחון תחבל קשות בסיכויי הקבוצה להתקרב לכיוון המקום החמישי הנכסף. בר חזות העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-62, אך אביתר ברוכיאן הירושלמי שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה קבע את תוצאת המשחק.
 
כדורסל -  

קבוצת ילדים א’ של יואל קורלי במועדון כדורסל עוצמה מודיעין, אירחה (ה’) את הפועל גזר/איילון למשחק שנעל עבורה את הסיבוב הראשון של הליגה.השחקנים של קורלי הבינו מהרגע הראשון שהמשחק לא יהיה קל, ועלו למגרש עם המון מוטיבציה. בחמישייה עלו: עומר אורגיל, דין קרקוז, אופק אבשלום, גיא אילוז ויוגב זו ארץ. הדקות הראשונות התאפיינו במשחק מבולבל שהקשה על שתי הקבוצות לקלוע סלים. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 16-12 לגזר/איילון. לרבע השני עלו השחקנים של עוצמה בניצוחו של טל לוי, שעלה כמחליף, עם מוטיבציה מוגברת, והעלו את רמת משחק ההגנה. סגירת איזור הצבע לחדירות, וריצה להתקפות מתפרצות, שסגרו את הפיגור, העלו את שחקני עוצמה ליתרון של 2 נקודות, 23:21. הרבע השלישי נפתח בצורה צמודה מאוד, כשסל רדף סל, ושתי הקבוצות המשיכו להראות נחישות ומשחק קשוח.

שחקני עוצמה נצמדו לתוכנית המשחק, והמשיכו לשמור בצורה יעילה ומאוד חכמה, דבר שהוביל לחטיפות רבות. הרבע נגמר בתוצאה הכי צמודה שרק יכולה להיות 33:33, שהובילה לרבע אחרון מותח במיוחד. החמישייה שסיימה את הרבע השלישי עלתה למגרש ברבע האחרון, ומי שראה את פניהם, הבין שהם לא מוכנים לרדת מהמגרש ללא ניצחון. ההגנה סגרה את שחקני היריב, הורגשה שליטה מוחלטת בריבאונד ההגנה (יוגב זו ארץ וטל לוי, 7 נקודות כל אחד), סלי קלאץ’ של דין קרקוז, כולל הסל האחרון במשחק, וחטיפות חשובות של גיא אילוז ועומר אורגיל הביאו בסופו של משחק מותח לניצחון מתוק ומאוד חשוב 41:39. 

קלעים: דין קרקוז 16 נק’, אופק אבשלום 8 נק’, עומר אורגיל 5 נק’, טל לוי 4 נק’, יוגב זו ארץ ויונתן קרוצ’י 3 נקודות כ"א, גיא אילוז 2 נקודות. בנוסף, שיחקו ולא קלעו, אך נתנו את הלב והנשמה: איתמר וייס, טל קפל. ראוי לציון, שחר לוי, שהיה פצוע, אבל ישב על הספסל ודאג למוטיבציה (וגם למלא את דף הסטטיסטיקה). יואל קורלי, מאמן הילדים, ניתח בסיום: "ידענו מראש שהמשחק יהיה צמוד, והביטחון שלי נבע מהשחקנים, שלא נחו לרגע ונתנו את הכל על המגרש.

בכל פסק זמן ובכל רגע שיכולתי במהלך המשחק אמרתי לשחקנים, שאנחנו עובדים התקפה אחר התקפה, חושבים רק על מהלך ההגנה הבא, ולא מסתכלים על סוף המשחק. כל שחקן שעלה למגרש ידע שעליו לשמור על רמת ההגנה של הקבוצה, וגם כאשר היו על הספסל, השחקנים לא נחו לרגע, ועודדו ללא הפסקה. הילדים לא ויתרו עד השנייה האחרונה, וניצחו!"

בתמונה  - יואל קורלי, מאמן עוצמה ילדים א’. קרדיט - לייה רודריגז אלונים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות