חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חנוכת אולם הספורט בבית הספר הדמוקרטי ע”ש נדב

 

בבית הספר הדמוקרטי, ע”ש נדב מרחב, חנכו ביום רביעי שעבר את אולם הספורט החדש, אשר נפתח בשנת הלימודים הזו.

 

בבית הספר הדמוקרטי, ע"ש נדב מרחב, חנכו ביום רביעי שעבר את אולם הספורט החדש, אשר נפתח בשנת הלימודים הזו.

את טקס החנוכה פתחה מקהלת בית הספר ששרה את השיר "משהו קטן וטוב". אחריה בירך את התלמידים ראש העיר, חיים ביבס, שסיפר כי העירייה פועלת בכדי שלכל אחד מבתי הספר בעיר יהיה אולם ספורט, ופתיחת האולם הזה מקרבת מאוד את המטרה. עוד אמר כי: "התפקיד שלנו היה לספק לכם אולם, עכשיו אתם צריכים ליצוק לתוכו את התוכן. תיהנו מהאולם ותפיקו ממנו את המרב." בהמשך ברך את הנוכחים מנהל בית הספר, רוני הרניק, את העוסקים במלאכה שהביאו לכדי ביצוע את הקמת אולם הספורט. לאחר מכן תלמידי בית הספר, החברים בוועדת הספורט, נשאו דברים והציגו בפני שאר התלמידים והאורחים על קצה המזלג את הפעילויות שהם מקיימים בתחום החינוך הגופני.

בטקס, לצד ראש העיר, לקחו חלק גם ממלא מקומו, שלמה פסי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, מנהל אגף הספורט בסחלבים, חנן דנציגר, מנהל בית הספר, רוני הרניק, וכמובן ילדי בית הספר.

 

שטחו של אולם הספורט הינו 250 מ"ר והוא מכיל מתקני ספורט שונים כמו סולמות, חבלים, טבעות וכמובן, סלי כדורסל. חנוכת אולם זה מצטרפת לחנוכת אולם הספורט בבית ספר "אריאל", שנערכה לפני כחודש. כמו כן, העירייה ביצעה עבודות לשדרוג אולמות ומגרשי ספורט ברחבי העיר, בהן עבודות לצביעת מגרשים, התקנת עמודי תאורה וחידוש מתקני הכדורסל, ובימים אלה פועלת לקידום בניית אולם ספורט גדול בתיכון "יחד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות