חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

מסע ברחבי אסיה / האיש שבא לסעוד

 

מסע ברחבי אסיה

 

ניתן תאי משנה זווית

מסעדת ניתן תאי עברה לא מעט מהרגע שהיא פתחה את דלתותיה המוזהבות, הרבה קטילות, רובן לא נכונות בעיני, הרבה הרמות גבה על כל המאניירות והטקסים ועדיין הרבה מאד הזמנות ותפוסה מלאה. אבל למרות כל התפוסה, משהו כנראה לא עבד ולפני מס’ חודשים התייצב במקום השף הישראלי והבינלאומי, שחף שבתאי,  מעוטר אות מישלן בעל ניסיון קולינארי של 20 שנה בכ15 מסעדות, אשר פתח וניהל עשרות מסעדות ברחבי העולם (שנחאי, אמסטרדם, ניו יורק, בומביי, בלגרד, פראג ועוד) , זכה  להכרה קולינארית בינלאומית, וזכה להמנות בין 50 השפים הטובים בעולם של סן פלגרינו. 

יותר טוב או פחות טוב ?  זה עניין של טעם, אבל אין מה לומר ששבתאי מביא המון גיוון ושינוי מוחלט לניתן תאי הקודמת. הטקסים בוטלו, הזהב עומעם והכל נהיה מאופק יותר בגרנדיוזיות שלו, יחד עם זאת, בתור אחת מאלו שאכלו בגירסא הקודמת ומאד נהנו מהמנות וכן, אפילו מהטקסים,ניתן למצוא התאמה לחיך הישראלי והמערבי בתפריט החדש שמחולק בעצם לסגנונות שונים של טעמים ובישול. תתכוננו להרבה תבלינים, עשבי תיבול, שילובי טעמים וקוקוס.

מנות לדוגמא : שורט ריב פאנג באן 13 תבלינים; ניטן מילניום: טונה, סלמון, פטריות מלך היער, רוטב שומשום אינדונזי; טאם מא-לה-קו:

פפאיה ירוקה, מנגו, פלפל צ’וקה, נענע, כפיר ליים, קשיו, רוטב אקאיה צ’אם; טרטר שוק של

לברק, סלמון, ווסאבי קאזאמי, רוטב חרדל, קיווי, כוסברה, שומשום בוטיק; מסאמן מאיי:

שורט ריבס, כבד אווז, שעועית שחורה בצ’ילי, תמרים, בוסטון ליף, לחם יוגורט, אפונענע.

נוסף לתפריט  החדש, פתחה ניתן תאי עוד  שני אזורים נוספים במסעדה : Back Door

  - חנות הבוטיק והמאפים פרי שיתוף הפעולה של שחף שבתאי עם השף קונדיטורית סאני דרעי שפתוחה החל מ7:00 בבוקר ועד 00: 17 ימים א- ש ותמכור מיצים טרופיים טריים, מאפים ייחודים, מנות תאילנדיות, קפה תאילנדי, קינוחים והפתעות נוספות ואת הלאונג’ בר האסייתי שיהיה פתוח בימי רביעי עד שבת החל מ 18:00  שם תתענגו על אוסף סאקה ייחודי,  וויסקי יפני זוכה פרסים ותפריט קוקטיילים עשיר עם כוסות ייחודיות שהובאו במיוחד מתאילנד.

 

סדנאות וטעמים

יצא לי לחוות את השף שבתאי בסדנא הראשונה מסדרת הסדנאות שהוא מתכנן לעשות בניתן תאי כבר בסדנא הצליח שבתא להפתיע בגרסאות מכל העולם למנות מוכרות, במשחקי טעמים ולייצר סוג של מסע קולינרי לאורך מרחבי אסיה מההודי דרך הויאטנמי ועד התאילנדי.

במהלך הסדנא, שממש עטופה כלים מוזהבים, שלל של צלוחיות גדושות בצבעוניות של ירקות, ממרחים ודגים, יתנסו חובבי המטבח האסייתי,בשימוש בחומרי גלם אקזוטיים עד הפיכתם לתפריט בין 3 מנות אסייתיות יחד עם שתיית קוקטיילים משובחים- שילוב קטלני בעיקר ששבתאי מעביר את הסדנא בצורה מלאת הומור מאד לא רישמית.

מחיר: 350 ₪ לסדנה חוויתית בת שעתיים – הכל די מלא אז מהרו

טלפון להזמנות כיתת אמן אסייתית 03-5600555

 

 

בוקסה נפרדת

אושי אושי מחדשים תפריט

בהמשך לאווירה האסייאתית שלנו- רשת הסושי אושי אושי מתחדשת בתפריט חדש, במנות הראשונות ניתן למצוא מנות קלאסיות כמו  סלט אצות עם אטריות זכוכית מרק מיסו שירו  לצד  דים סאם, אגרול ואפילו פיש אנד צ’יפס בסגנון אסייתי .

בתחום הסושי, התפריט החדש הולך רחוק לספיישלים יצירתיים המכילים מרכיבים רבים יותר, גדולים ומתובלים יותר כגון הריו רול-  המשלב חמיצות ופיקנטיות,  מורכב מסלמון אפוי בטריאקי, טמגו, קנפיו, מלפפון בציפוי עירית עם תערובת צ’ילי אבוקדו, לימון ובצל ירוק ). הרד דרגון הוא רול נוסף שמותאם היטב לחך הישראלי המורכב מטמגו, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק, בציפוי סלמון צרוב, עירית, שומשום וצ’ילי חריף .

רולים נוספים ויצירתיים הם הוולקנו רול- אבוקדו, מלפפון בציפוי עירית עם תערובת סלמון, גמבה אדומה, צ’ילי לימון בצל ירוק וסומסום . או אושי קנאפי- אספרגוס, אבוקדו ומלפפון בציפוי שומשום קלוי עם תערובת ספייסי סלמון ואיקורה מעל.

המנות העיקריות מורכבות בעיקר מנודלס, פאד תאי ואורז ומגיעות עם שילובים שונים של ירקות ו\או  דגים, עוף ובשר בקר. מחירי המנות העיקריות נעים בין 42 ל- 49 ₪

בנוסף התפריט החדש כולל מגשי מסיבות המציעים בין 12 ל- 16 מנות שונות ומגוונות לכל מגש  במחירים של 315-399 ₪.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות