חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מזדקנים בכבוד עם בתי האבות

 

נדמה שהיה זה רק אתמול שההורים שלכם דאגו לכם, לקחו אתכם לגן, ליוו אתכם ליום הראשון בבית הספר והיו שם בשבילכם ביום הגיוס שלכם. כעת, אתם אלו שדואגים להם ורוצים להבטיח להם חיים נפלאים ומאושרים, גם ובעיקר בגיל השלישי.

 

נדמה שהיה זה רק אתמול שההורים שלכם דאגו לכם, לקחו אתכם לגן, ליוו אתכם ליום הראשון בבית הספר והיו שם בשבילכם ביום הגיוס שלכם. כעת, אתם אלו שדואגים להם ורוצים להבטיח להם חיים נפלאים ומאושרים, גם ובעיקר בגיל השלישי. לאחר החלטה משותפת שלכם, החלטתם כי יהיה מוטב להעתיק את חייהם אל פורמט מגורים המתאים ומטיב עם בני הגיל השלישי, ומשדרג פלאים את חייהם של רבים: בתי האבות. על מנת להעניק פתרון הולם ומדויק לאוכלוסייה היקרה הזו, הרי שישנם כמה סוגים שונים של בתי אבות שכדאי שתכירו אותם.

 

דיור מוגן – נעים להכיר

לרוב, מרבית האנשים בקהילת גיל הזהב מגיעים אל בתי הדיור המוגן. מדובר על בתי אבות המעניקים קומפלקס מגורים לאנשים בעלי מכנה משותף: המקום בו הם נמצאים בחיים. האנשים החיים בגיל השלישי יצאו כבר לפנסיה, וברשותם זמן פנוי, שלבד הם לא ממש יודעים מה לעשות איתו. בתי הדיור המוגן מעניקים לא רק תחושת ביטחון והגנה, אלא גם קשת של שירותים המתאימים לצרכיהם של בני הגיל השלישי, וכך ממלאים את הלו"ז היומי שלהם בשלל פעילויות חברתיות, הרצאות מעשירות, חוגים והפעלות ועוד המון דברים רבים וטובים. הדיירים המגיעים אל בית הדיור המוגן נמצאים בבריאות טובה, המאפשרת להם להיות עצמאים.

 

בית אבות סיעודי

מנגד, ישנם בתי אבות הסיעודיים הקולטים אליהם את קהילת גיל הזהב שהינה במצב בריאותי פחות טוב. כידוע, לא ניתן לעצור את הזמן ואת קצב ההתבגרות, ולעתים אלו מתעקשים להראות את אותותיהם בכל מחיר. בתי האבות הסיעודיים הינם המקום הראוי ביותר למגורים עבור בני הגיל השלישי שהפכו סיעודיים. פעולות שעד לא מזמן הם היו מבצעים בעצמאות מלאה לרבות נעילת נעלים ועד לרחצה, הפכו כעת למשימות שהן פשוט בלתי אפשריות. על מנת לאפשר להם להזדקן בכבוד ולקבל מענה ראוי למצב בריאותם הנוכחי, ההמלצה היא לשלב אותם בבית אבות שכזה, שמעניק להם את כל קשת השירותים שבבית הדיור המוגן, וזאת בליווי לצוות רפואי הצמוד אליהם. אם אתם מתגוררים בירושלים לדוגמא ורוצים להיות קרובים אל היקרים לכם, ההמלצה היא לפנות אל בית אבות סיעודי בירושלים.

 

עמק השווה בין השניים

לשמחתכם, דבר לא צריך לבוא על חשבון אחר, וכיום ניתן למצוא בתי אבות המשלבים גם שלל פעילויות חברתיות, וגם מענה סיעודי נרחב. העובדה כי חלק מהאוכלוסייה בגיל הזהב הפכה סיעודית, לא אומרת שאין לה צורך בחיי חברה, בפעילויות מעשירות ובתכנים המזינים את הנפש. בתי האבות כיום מציעים איכות חיים גבוהה מאד, וזאת הודות ליוקרה הנוכחת בכל פינה בהם. תנו ליקרים לכם להזדקן בכבוד, ושלבו אותם באחד מבתי האבות המתאימים להם ביותר. מחבקים את קהילת הגיל השלישי ומעניקים להם את האפשרות להנות מטעם החיים בכל גיל ובכל מצב בריאותי.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות