חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רצים ונהנים – מרוץ מודיעין 2016

 

מרוץ מודיעין ה-12 משך אליו ביום שישי האחרון יותר מ-3,500 תושבים מהעיר ומחוצה לה, שנהנו מאירוע ריצה ספורטיבי ואנרגטי במיוחד שכלל ארבעה מקצי ריצה תחרותיים לצד מקצה עממי לחובבים.

 

 האירוע, אותו ארגן אגף הספורט בעמותת סחלבים, נפתח בכינוס של המשתתפים בפארק הדגים, שם נערך הפנינג ססגוני לכל המשפחה שכלל מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט. לאחר שכל המשתתפים התחממו וקיבלו את חולצות המרוץ ומספרי החזה, התכנסו ראשוני הרצים על קו הזינוק.

המקצה הראשון של ה-10 ק"מ הוזנק על ידי ראש העיר חיים ביבס ואחריו, בזה אחר זה הוזנקו יתר המקצים (5, 1.8, 1.2 ו-1.8 עממי) במרווחים מדודים במטרה לאפשר לרצים מרחב ריצה ראוי והנאה מקסימאלית מהאירוע.

במהלך המרוץ, בשני המקצים המרכזיים של ה-5 וה10 ק"מ, עמדו על קו הזינוק אלפי רצים, בני נוער, חברי נבחרות ריצה, חיילים, צעירים, מבוגרים, נשים וגברים. בין השאר רצו גם ראש העיר חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו שלמה פסי, חברי מועצת העיר אלעד שמעונוביץ, שחר מי-און, ורד גל בחרי, הילה בן אליעזר ואייל הנדלר, וכן נציגות מכובדת של עובדי העירייה ומנהלים מבתי ספר שכמו מורים רבים נתנו דוגמה אישית לתלמידים ורצו עימם, לרבות המורים לחינוך גופני שהכינו את התלמידים למרוץ ובכלל מחנכים את ילדי העיר לראות בספורט כדרך חיים. ראוי לציין את בית ספר יחד יסודי אשר לקח ברצינות את מרוץ מודיעין כאשר 120 תלמידים ותלמידות נרשמו והשתתפו באירוע ואת בית הספר ע"ש אילן רמון ש-87 מתלמידיו לקחו חלק במרוץ כולל המנהלת נעמה דהן.

במהלך האירוע נהנו המשתתפים מבקבוקי שתייה שחילקה חברת "מי עדן" בזמן הריצה ולאחריה, מחטיפי בריאות שסיפקה לרצים חברת "ברבריא" וכן מכובעים כתומים שחילקה הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול. גם תנועת מכבי ישראל ומסעדת אקא המקומית לקחו חלק באירוע ותרמו לפרסים שקיבלו המנצחים.

 

הריצה, שהתנהלה במזג אוויר אידיאלי לתחרות, נוהלה על ידי חברת ריל-טיימינג, שהפעילה מערכת ממוחשבת שסקרה את התוצאות האישיות של כל הרצים לפי מקצים וגילאים. במקצה הראשון של ה-10 ק"מ שהיה צמוד מאוד, היה זה אלוף השנה הקודמת, איילון הוכוולד שניצח את המקצה גם השנה ואף הצליח לשפר את התוצאה שלו לאחר שסיים את המרוץ בזמן של 35:06. שש שניות אחריו הגיע שאולי סעאת שסיים את המרוץ בתוצאה 35:12. במקום השלישי זכה אייל טרם בזמן של 35:21. במקצה זה השתתפו גם לוחמי חטיבת דובדבן בעבר ובהווה.

בקרב הנשים במקצה זה זכתה במקום הראשון אנה פרייס מרצי מודיעין שסיימה את המרוץ אחרי 41:47 דקות. במקום השני סיימה נעה גלקופ בתוצאה 42:34 במקום השלישי זכתה אילה הוניגמן שסיימה אחרי 45:50 דקות.

לאחר מקצה זה נערך המקצה התחרותי ל-5 ק"מ. במקצה ניצח גיל יעיש בתוצאה של 17:29. למקום השני הגיע עמיחי פרידמן שהגיע בהפרש של 10 שניות בלבד וסיים בתוצאה 17:39. את המקום השלישי הכללי קטף איתי רובינשטיין שסיים את המסלול לאחר 18:18 דקות. בקרב הנשים הייתה זו רותם מאירוב שסיימה ראשונה את המסלול בתוצאה 20:23,  ליזה טאב סיימה שנייה בזמן של 22:20 ונועה בורוכוביץ סיימה שלישית בזמן של 22:32.

במהלך התחרות התקיימה גם אליפות בתי הספר לריצה כאשר במקצים לקחו חלק תלמידי מסגרות הספורט בבתי הספר בעיר למרחקים של 1.2 ק"מ ו-1.8 ק"מ. בתום המרוצים נערך בפארק הדגים טקס חלוקת מדליות וגביעים למנצחים.

הטקס כלל גם הגרלת הזוכים בחופשות משפחתית. בהגרלה זכו משפחת ירדן ומשפחת וייס שבני משפחתם רצו במצטבר יותר מ-20 קילומטרים. זמן קצר לאחר המרוץ, בזכות חידוש נוסף שהכניסו השנה באגף הספורט, כ-2,000 ממשתתפי המרוץ שנרשמו לשירות קיבלו את התמונות שלהם מהריצה היישר לדף הפייסבוק שלהם כמזכרת אישית מהאירוע המוצלח.

מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "המרוץ השנה היה מוצלח במיוחד, לאחר הפקת לקחים ששעינו משנים קודמות. כמות המשתתפים הרבה, הרצים והצופים, היא הוכחה לצורך שיש באירועים ספורטיביים בעיר. היה מרגש במיוחד לראות את תלמידי בתי הספר וילדים עם צרכים מיוחדים שלקחו חלק במרוץ- זו גאוותנו והם המנצחים האמיתיים. אני רוצה להודות לאגף הספורט וכל מחלקות העירייה על ההתגייסות והעבודה הרבה סביב המרוץ, אנחנו כבר מתכוננים לאירוע הספורט הבא, צעדת מודיעין, שתתקיים בשבת הקרוב".

 מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר: מרוץ מודיעין, אירוע הספורט הגדול של העיר כבר הפך למסורת ספורטיבית המושכת אליה בכל שנה אלפי משתתפים. השנה עלינו מדרגה נוספת הן מבחינת רמת הארגון והן מבחינת כמות המשתתפים ונמשיך לטפס ולהכניס חידושים נוספים לקראת האירוע בשנה הבאה. אני רוצה להודות לעובדי האגף ולשותפים בדרך שעזרו רבות להצלחת האירוע. יחד נמשיך לקיים פעילויות ואירועים לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי למען תושבי בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות